Οι διεθνείς ανατιμήσεις του καφέ δεν φαίνεται να έχουν εμποδίσει τους καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους ρόφημα, αντιθέτως το νέο άλμα στις πωλήσεις προϊόντων καφέ οδήγησε τον ελβετικό κολοσσό της Nestle να προχωρήσει σε επί τα βελτίω αναθεώρηση των προβλέψεων της για το συνολικό όγκο των πωλήσεων της φέτος. Μαζί με τον καφέ, ώθηση έδωσαν στην εταιρεία και οι ανεβασμένες πωλήσεις τροφών για κατοικίδια.

Συγκεκριμένα για το τρίτο τρίμηνο του έτους ο μεγαλύτερος Όμιλος τυποποιημένων τροφίμων παγκοσμίως ανακοίνωσε πως ο ρυθμός αύξησης των οργανικών πωλήσεων ανήλθε στο 6,5% σε σχέση με την περσινή χρονιά (και στο 7,6% για το εννεάμηνο), με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν στα 63,29 δισ. ελβετικά φράγκα (περίπου 68,6 δισ. δολάρια).

Με δεδομένα τα στοιχεία αυτά η εταιρεία προχώρησε για δεύτερη φορά φέτος σε θετική αναθεώρηση των προβλέψεων της για τις φετινές επιδόσεις της, εκτιμώντας πως ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων θα κυμανθεί μεταξύ 6%-7%, αντί του 5%-6% της προηγούμενης πρόβλεψης.

Σημείο κλειδί στάθηκε η εξαιρετική πορεία των πωλήσεων στα προϊόντα καφέ της εταιρείας και δη, της γραμμής που έχει δημιουργήσει, εδώ και τρία χρόνια, σε συνεργασία με την αμερικανική Starbucks, μαζί βέβαια με τα διάσημα brands της Nescafe και της Nespresso. Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων προϊόντων καφέ έφτασε το 15,5% και εκτιμάται πως θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα καθώς οι καταναλωτές, από την έναρξη της πανδημίας, ξεκίνησαν να αγοράζουν και να καταναλώνουν στο σπίτι τους περισσότερο και καλύτερης ποιότητας καφέ.

Ο αμέσως επόμενος πιο κερδοφόρος κλάδος για τον ελβετικό κολοσσό ήταν αυτός της Purina, ήτοι των γνωστών τροφών για κατοικίδια, που ήδη από την αρχή της πανδημίας είχε διαγράψει ανοδική πορεία λόγω της θεαματικής αύξησης που κατέγραψε παγκοσμίως ο αριθμός των κατοικίδιων. Κι αυτό διότι κατά τη διάρκεια των lockdown πολλοί επέλεξαν να αποκτήσουν ένα κατοικίδιο.

Πολύ καλές επιδόσεις κατέγραψαν επίσης οι πωλήσεις έτοιμων φαγητών, όπως τα Maggi Noodles και τα κατεψυγμένα προϊόντα της γραμμής Stouffer, αλλά και τα εξειδικευμένα προϊόντα για vegetarians και vegans.

Έτερο αξιοσημείωτο σημείο των αποτελεσμάτων είναι η σταθερή αύξηση στις online πωλήσεις της εταιρείας που για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους παρουσίασαν νέα αύξηση κατά 17% σε σχέση με πέρυσι.

Σε δηλώσεις του, ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Σνάιντερ, υποστήριξε πως ο Όμιλος έχει καταβάλει τεράστια προσπάθεια να περιορίσει τις ανατιμήσεις στα προϊόντα του, σαν αποτέλεσμα της εκτόξευσης της τιμής στις πρώτες ύλες και της εκτίναξης του κόστους στις μεταφορές και την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι αυξήσεις στα προϊόντα της Nestle κινήθηκαν κατά μέσο όρο στο 2,1%, κατά το τρίτο τρίμηνο, αν και δεν αποκλείονται νέες αυξήσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή