Xpeng – Απτόητη από την κρίση των τσιπ, πέτυχε 289% αύξηση των παραδόσεων

Μόνο φέτος, η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων έχει παραδώσει 66.542 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 289%, ενώ για δύο συνεχόμενους μήνες παρέδωσε πάνω από 10.000 οχήματα

Xpeng – Απτόητη από την κρίση των τσιπ, πέτυχε 289% αύξηση των παραδόσεων

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα παρέδωσε τον Οκτώβριο η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng, με αποτέλεσμα οι μετοχές της στο Χονγκ Κονγκ να κινηθούν ανοδικά τη Δευτέρα κατά 3% στις απογευματινές συναλλαγές.

Η αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 10.138 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, από 10.412 τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, αυτό αντιπροσώπευε μια αύξηση 233% σε ετήσια βάση, ενώ για δεύτερο συνεχόμενο μήνα κατάφερε να παραδώσει περισσότερα από 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται αντιμέτωπες με το πρόβλημα της τεράστιας έλλειψης ημιαγωγών που έχει περιορίσει τις ικανότητες ορισμένων εταιρειών να παραδίδουν αυτοκίνητα. Η Xpeng φαίνεται ωστόσο να αντέχει και τα πηγαίνει μια χαρά. Η εταιρεία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι ο αντίκτυπος της έλλειψης μικροτσίπ είναι «περιορισμένος».

Οι παραδόσεις Οκτωβρίου περιελάμβαναν 6.044 οχήματα της ναυαρχίδας της εταιρείας, του σεντάν P7, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 187% σε ετήσια βάση. Η Xpeng ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 3.657 οχήματα του sport G3 και G3i, σημειώνοντας μηνιαίο ρεκόρ από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου τον Δεκέμβριο του 2018.

Η Xpeng ανακοίνωσε επίσης ότι παρέδωσε 437 οχήματα του P5 sedan, το οποίο κυκλοφόρησε επίσημα τον Σεπτέμβριο.

Συνολικά, οι σωρευτικές παραδόσεις της Xpeng έχουν ξεπεράσει τα 100.000 οχήματα στα τέλη Οκτωβρίου. Μόνο φέτος, η εταιρεία έχει παραδώσει 66.542 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 289% από έτος σε έτος.

Η Xpeng αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας από άλλες νεοφυείς εταιρείες όπως η Nio και η Li Auto καθώς και από καθιερωμένες εταιρείες όπως η BYD που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ, αλλά και η Tesla του Ιλον Μασκ.

Ωστόσο ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί στο άμεσο μέλλον. Κι αυτό καθώς εμφανίστηκαν και άλλοι παίκτες στο προσκήνιο οι οποίοι ελπίζουν να σπάσουν το κατεστημένο στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όπως για παράδειγμα, η Xiaomi, η οποία είναι πιο γνωστή για τα smartphones, αλλά πρόσφατα δήλωσε ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει μαζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433