Η Toyota σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο αξίας 1,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ για την κατασκευή μπαταριών για υβριδικά (ηλεκτρικά-αερίου) και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω μιας σειράς ανακοινώσεων από πολλές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο σχετικά με την αύξηση της παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε οχήματα με μπαταρίες μηδενικών ρύπων.
Η τοποθεσία του νέου εργοστασίου της Toyota δεν ανακοινώθηκε, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι συνολικά θα απασχολήσει 1.750 άτομα. Η παραγωγή μπαταριών θα ξεκινήσει το 2025, και στα διακά θα επεκταθεί έως το 2031.
Το εργοστάσιο είναι μέρος ενός επενδυτικού σχεδίου ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που η Toyota σχεδιάζει να υλοποιήσει στις ΗΠΑ για παραγωγή μπαταριών αυτοκινήτων κατά την επόμενη δεκαετία. Δεν διευκρίνισε πού θα δαπανηθούν τα υπόλοιπα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μέρος αυτού του ποσού πιθανότατα θα διατεθεί για την κατασκευή ενός ακόμα εργοστάσιο μπαταριών.
Όμως η Τoyota δεν είναι η μόνη εταιρεία που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση με εντατικά βήματα.
Stellantis-LG Energy
H Stellantis (πολυεθνικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% – 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA) και η LG Energy Solution δήλωσαν τη Δευτέρα ότι σχεδιάζουν να κατασκευάσουν μια μονάδα παραγωγής μπαταριών για να βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να απορροφήσει το 40% των πωλήσεών τους στις ΗΠΑ από οχήματα που λειτουργούν τουλάχιστον εν μέρει με ηλεκτρική ενέργεια έως το 2030. Ωστόσο οι δύο εταιρείες δεν ανέφεραν πού θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο.
Επίσης τη Δευτέρα, η ταϊβανέζικη εταιρεία που κατασκευάζει smartphone για την Apple και άλλες εταιρείες, η Foxconn Technology Group, ανακοίνωσε ότι θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λεωφορεία για brands αυτοκινήτων στην Κίνα, τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και άλλες αγορές.
Σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα από Volvo, Ford, GM
Η Volvo Cars αποκάλυψε τη Δευτέρα περισσότερες λεπτομέρειες για την αρχική της δημόσια προσφορά που θα χρηματοδοτήσει το φιλόδοξο σχέδιό της να μετατραπεί σε εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Η σουηδική μάρκα αυτοκινήτων, που ανήκει στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, δήλωσε ότι η IPO θα αποτιμήσει την εταιρεία σε 163 -200 δισεκατομμύρια κορώνες (18,8- 23 δισεκατομμύρια δολάρια) όταν οι μετοχές αρχίσουν να διαπραγματεύονται στις 28 Οκτωβρίου.
Και η Ford Motor Co. ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει ένα εργοστάσιο κινητήρων στη βορειοδυτική Αγγλία σε εργοστάσιο που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητες μονάδες για αυτοκίνητα και φορτηγά που πωλούνται σε όλη την Ευρώπη.
Επίσης πρόσφατα η Ford και η General Motors ανακοίνωσαν μεγάλες επενδύσεις σε εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ. Η GM σχεδιάζει να κατασκευάσει εργοστάσια μπαταριών στο Οχάιο και το Τενεσί, ενώ η Ford έχει σχέδια για εργοστάσια στο Τενεσί και το Κεντάκι.
Το νέο εργοστάσιο της Toyota πιθανότατα θα βρίσκεται κοντά σε ένα από τα εργοστάσια συναρμολόγησης της εταιρείας στις ΗΠΑ στο Μιζούρι, το Κεντάκι, την Ιντιάνα, την Αλαμπάμα ή το Τέξας.
Η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα υδρογόνου και μπαταριών μηδενικών εκπομπών παγκοσμίως σε ετήσια βάση έως το 2030. Στις ΗΠΑ, η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 1,5 έως 1,8 εκατ. οχήματα έως το 2030 τα οποία θα είναι τουλάχιστον υβριδικά.
Η εταιρεία επίσης έχει δηλώσει ότι θα διαθέτει 15 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων προς πώληση παγκοσμίως έως το 2025.
Latest News
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Νέος φωτοβολταϊκός σταθμός 80 MW στη Δυτική Μακεδονία
Στην κατασκευή του θα χρησιμοποιηθούν bifacial φωτοβολταϊκά πλαίσια υψηλής απόδοσης, πάνω σε σταθερό σύστημα στήριξης.
Αρχές του 2025 το νέο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η αλλαγή των σχεδίων της εταιρείας λειτούργησε θετικά για τις μετοχές της Tesla, που κινούνταν έντονα ανοδικά καταγράφοντας κέρδη έως και 10%
Πλαστικά, ένας αιώνιος εφιάλτης ρύπανσης και… συμφερόντων
Τα Ηνωμένα Έθνη επιδιώκουν να τερματίσουν τη ρύπανση των πλαστικών με μια διεθνώς δεσμευτική συνθήκη, όμως οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και τα… λεφτά πολλά
Πόσες εύκρατες μέρες θα χάσουν διαφόρες χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής - Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα
Μέχρι το τέλος του αιώνα, οι κάτοικοι των βόρειων χωρών θα δουν γενικά ηλιόλουστες, ανοιξιάτικες μέρες να εμφανίζεται νωρίτερα τον χειμώνα
HELLENiQ ENERGY: Έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy στην Κύπρο ως προμηθευτής πράσινης ενέργειας
Ξεκίνησε η εμπορική δραστηριότητα στην προμήθεια ηλεκτρισμού από ΑΠΕ