Η Toyota σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο αξίας 1,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ για την κατασκευή μπαταριών για υβριδικά (ηλεκτρικά-αερίου) και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Η κίνηση έρχεται εν μέσω μιας σειράς ανακοινώσεων από πολλές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο σχετικά με την αύξηση της παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται για τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε οχήματα με μπαταρίες μηδενικών ρύπων.
Η τοποθεσία του νέου εργοστασίου της Toyota δεν ανακοινώθηκε, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι συνολικά θα απασχολήσει 1.750 άτομα. Η παραγωγή μπαταριών θα ξεκινήσει το 2025, και στα διακά θα επεκταθεί έως το 2031.
Το εργοστάσιο είναι μέρος ενός επενδυτικού σχεδίου ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που η Toyota σχεδιάζει να υλοποιήσει στις ΗΠΑ για παραγωγή μπαταριών αυτοκινήτων κατά την επόμενη δεκαετία. Δεν διευκρίνισε πού θα δαπανηθούν τα υπόλοιπα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μέρος αυτού του ποσού πιθανότατα θα διατεθεί για την κατασκευή ενός ακόμα εργοστάσιο μπαταριών.
Όμως η Τoyota δεν είναι η μόνη εταιρεία που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση με εντατικά βήματα.
Stellantis-LG Energy
H Stellantis (πολυεθνικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% – 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA) και η LG Energy Solution δήλωσαν τη Δευτέρα ότι σχεδιάζουν να κατασκευάσουν μια μονάδα παραγωγής μπαταριών για να βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να απορροφήσει το 40% των πωλήσεών τους στις ΗΠΑ από οχήματα που λειτουργούν τουλάχιστον εν μέρει με ηλεκτρική ενέργεια έως το 2030. Ωστόσο οι δύο εταιρείες δεν ανέφεραν πού θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο.
Επίσης τη Δευτέρα, η ταϊβανέζικη εταιρεία που κατασκευάζει smartphone για την Apple και άλλες εταιρείες, η Foxconn Technology Group, ανακοίνωσε ότι θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λεωφορεία για brands αυτοκινήτων στην Κίνα, τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και άλλες αγορές.
Σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα από Volvo, Ford, GM
Η Volvo Cars αποκάλυψε τη Δευτέρα περισσότερες λεπτομέρειες για την αρχική της δημόσια προσφορά που θα χρηματοδοτήσει το φιλόδοξο σχέδιό της να μετατραπεί σε εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Η σουηδική μάρκα αυτοκινήτων, που ανήκει στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, δήλωσε ότι η IPO θα αποτιμήσει την εταιρεία σε 163 -200 δισεκατομμύρια κορώνες (18,8- 23 δισεκατομμύρια δολάρια) όταν οι μετοχές αρχίσουν να διαπραγματεύονται στις 28 Οκτωβρίου.
Και η Ford Motor Co. ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει ένα εργοστάσιο κινητήρων στη βορειοδυτική Αγγλία σε εργοστάσιο που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητες μονάδες για αυτοκίνητα και φορτηγά που πωλούνται σε όλη την Ευρώπη.
Επίσης πρόσφατα η Ford και η General Motors ανακοίνωσαν μεγάλες επενδύσεις σε εργοστάσια μπαταριών στις ΗΠΑ. Η GM σχεδιάζει να κατασκευάσει εργοστάσια μπαταριών στο Οχάιο και το Τενεσί, ενώ η Ford έχει σχέδια για εργοστάσια στο Τενεσί και το Κεντάκι.
Το νέο εργοστάσιο της Toyota πιθανότατα θα βρίσκεται κοντά σε ένα από τα εργοστάσια συναρμολόγησης της εταιρείας στις ΗΠΑ στο Μιζούρι, το Κεντάκι, την Ιντιάνα, την Αλαμπάμα ή το Τέξας.
Η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα υδρογόνου και μπαταριών μηδενικών εκπομπών παγκοσμίως σε ετήσια βάση έως το 2030. Στις ΗΠΑ, η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 1,5 έως 1,8 εκατ. οχήματα έως το 2030 τα οποία θα είναι τουλάχιστον υβριδικά.
Η εταιρεία επίσης έχει δηλώσει ότι θα διαθέτει 15 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων προς πώληση παγκοσμίως έως το 2025.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»