Μετά την Facebook έρχεται η Nike…
Ο κολοσσός αθλητικών ειδών έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στο metaverse. Σύμφωνα με το CNBC η εταιρεία με έδρα το Όρεγκον κατέθεσε αρκετά νέα εμπορικά σήματα αυτή την εβδομάδα που δείχνουν την πρόθεσή της να κατασκευάσει και να πουλήσει εικονικά πάνινα παπούτσια και ρούχα με την επωνυμία Nike.
Σύμφωνα με το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η Nike υπέβαλε αιτήσεις για το “Nike”, το διάσημο σλόγκαν της μάρκας “Just Do It” και το λογότυπο της swoosh. Την επόμενη μέρα, κατατέθηκαν άλλες δύο αιτήσεις για τα λογότυπα «Air Jordan» και «Jumpman». Συνολικά, έχουν υποβληθεί επτά διαφορετικές αιτήσεις.
«Η Nike προστατεύει τα εμπορικά της σήματα για αυτή τη νέα εποχή», δήλωσε ο δικηγόρος εμπορικών σημάτων Josh Gerben.
Η εταιρεία δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλια σχετικά με τα μελλοντικά της σχέδια. Ωστόσο, άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με τη στρατηγική της είπαν ότι το Metaverse είναι προτεραιότητα για την εταιρεία και οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν να δουν περισσότερες εικονικές κυκλοφορίες τους επόμενους μήνες.
Αυτή δεν είναι η πρώτη εισβολή της μάρκας στον εικονικό κόσμο. Τον Μάιο του 2019, η επωνυμία Jordan συνεργάστηκε με το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite , όπου οι χαρακτήρες φορούσαν αθλητικά παπούτσια με την επωνυμία Nike. Η Nike είχε επίσης αρκετές συνεργασίες με την διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών Roblox.
Η εταιρεία εξακολουθεί να περιμένει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2019 για το “Cryptokicks”, το οποίο η Nike σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ως μη ανταλλάξιμο διακριτικό.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ