Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.
Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.
Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.
Latest News
Τέσσερις τρόποι για να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα
Κάθε email, φωτογραφία, βίντεο και έγγραφο που αποθηκεύουμε στο διαδίκτυο απαιτεί ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων για την αποθήκευση και τη διαχείριση αυτών των πληροφοριών
Tα iPhone... δεν πουλάνε όσο πριν στην Κίνα - Το χειρότερο τρίμηνο από την πανδημία
Η Apple χάνει πωλήσεις σε μια αγορά που συνολικά κατέγραψε αύξηση περίπου 1,5%
Πώς φτάνουν στην Κίνα τα «απαγορευμένα» τσιπ της Nvidia
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία του Reuters
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις
AI πλατφόρμα ασφαλείας για υποδομές πληροφορικής από τη Cisco
Η πλατφόρμα HyperShield έρχεται μετά την εξαγορά της Splunk, μιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας, από την Cisco πέρυσι, έναντι 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η επιστήμη μίλησε: Οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να είναι αριστεροί
Σπουδαία νέα για τους σοσιαλιστές: μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να έχουν αριστερές απόψεις
Στη Beyond το διάσημο ρομπότ Sophia
Το πιο διάσημο ρομπότ Τεχνητής Νοημοσύνης θα βρίσκεται στις 26 και 27 Απριλίου στο stand της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην Beyond
Deepfakes, Bollywood και «ανάσταση» νεκρών στις εκλογές στην Ινδία
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκλογική αναμέτρηση
Πόσο εύκολα θα μπορέσουν ΗΠΑ και Ευρώπη να ελέγξουν την AI;
Ο καθοριστικός ρόλος των ανερχόμενων μεσαίων δυνάμεων στον αγώνα για την παγκόμια τεχνολογική υπεροχή
Τελεσίγραφο των ΗΠΑ στο TikTok – «Πωλητήριο ή αποκλεισμός της εφαρμογής»
Η απαγόρευση του TikTok αντανακλά τις ευρέως διαδεδομένες ανησυχίες των νομοθετών για την Κίνα.