Τους φανατικούς καλοφαγάδες που λατρεύουν να περιηγούνται σε βίντεο μαγειρικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται πως έχει βάλει στο… στόχαστρό του το TikTok καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα αλυσίδα ghost kitchen. Πρόκειται για χώρους όπου που θα μαγειρεύεται φαγητό αποκλειστικά για διανομή, με συνταγές που θα βασίζονται στα πιο επιτυχημένα και viral βίντεο που έχουν «ανέβει» στην πλατφόρμα.

Η δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι συνεργάζεται με την Virtual Dining Concepts για να ξεκινήσει μια αλυσίδα τέτοιων χώρων παρασκευής φαγητού από τον Μάρτιο του 2022. Το εγχείρημα που ονομάζεται «TikTok Kitchens», έχει σκοπό να προσφέρει τα διάσημα φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του.

Το μενού του εστιατορίου θα περιλαμβάνει γεύματα που έγιναν δημοφιλή από τους χρήστες της πλατφόρμας, όπως pasta feta, μπιφτέκια, παϊδάκια καλαμποκιού και pasta chips. Το μενού αναμένεται να προσαρμοστεί ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στην διαδικτυακή εφαρμογή και θα ενημερώνεται σε τριμηνιαία βάση, σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας.

Το TikTok Kitchens αναμένεται να ξεκινήσει σε 300 περιοχές στις ΗΠΑ.

Το TikTok έχει κατά μέσο όρο πάνω από 130 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα στις ΗΠΑ και ξεπέρασε τα τρία δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως τον Ιούλιο. Το #FoodTok — περιεχόμενο που σχετίζεται με το φαγητό στο TikTok, συμπεριλαμβανομένων πειραματισμών σε συνταγές μαγειρικής — είναι από τις πιο δημοφιλείς «γωνιές» της πλατφόρμας, με τα βίντεό του να συγκεντρώνουν πάνω από 11,5 δισεκατομμύρια προβολές έως τον Δεκέμβριο του 2021. Εύλογα λοιπόν το TikTok στοχεύει να αξιοποιήσει αυτή την πλεονεκτική του θέση στο χώρο του φαγητού.

«Κοιτάξτε, έχετε μια πλατφόρμα με ένα δισεκατομμύριο θεατές μηνιαίως που ασχολούνται συνεχώς, όπως δείχνουν οι αριθμοί», δήλωσε στο Bloomberg ο πρόεδρος της Virtual Dining Concepts Ρόμπερτ Ερλ. «Είναι η πρώτη φορά που υπάρχει ένα brand όπως αυτό εκεί έξω – ένα κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων.»

Το ΤikTok δίνει τη δυνατότητα σε εστιατόρια σε όλη τη χώρα να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να γίνουν «εταίροι» στο εγχείρημα, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, επιτρέποντάς τους να φιλοξενούν την προετοιμασία φαγητού για παραγγελίες του TikTok Kitchen. Η Virtual Dining Concepts είπε ότι σκοπεύει να ανοίξει 1.000 τέτοιους χώρους παρασκευής φαγητού μέχρι το τέλος του 2022.

Τα έσοδα

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του TikTok Kitchen θα διατεθούν για την υποστήριξη των δημιουργών από τους οποίους οι υπεύθυνοι του μενού εμπνεύστηκαν τις συνταγές τους, αλλά και άλλων δημιουργών που θέλουν να προτείνουν νέα φαγητά, χωρίς η TikTok να διευκρινίζει πώς θα διατεθούν αυτά τα χρήματα.

Η Jenni Häyrinen, μια Φινλανδή food artist που δημιούργησε τη δημοφιλή συνταγή της feta pasta στο TikTok στις αρχές του 2021, δήλωσε στο Insider ότι είναι «ενθουσιασμένη και περήφανη» που το δικό της πιάτο παρουσιάζεται στο μενού του TikTok Kitchen.

«Η συνταγή του πιάτου feta pasta (σ.σ. ντοματίνια με φέτα στο φούρνο) δημιουργήθηκε σε μια στιγμή που ήθελα να κάνω ένα γρήγορο γεύμα στο σπίτι», είπε. «Εκτοτε χει βοηθήσει εκατομμύρια από τότε και τώρα γίνεται ακόμα πιο εύκολο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή