Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές τω εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ όσον αφορά στα διόδια οι αυξήσεις είναι πολύ μικρές και προσαρμόζονται ανάλογα με τον πληθωρισμό. Αυτό είπε, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος, μεταξύ των άλλων, τόνισε την οικονομική αλλά και κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στα μεγάλα έργα, που ξεμπλοκάρουν, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τα τρία χρόνια, σημείωσε: «όλα αυτά τα έργα έχουν και κοινωνική διάσταση», τόνισε.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε, ακόμη, ότι: «Για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δρομολογούνται έργα ύψους 13 δισ. ευρώ. Έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί τα 3,2 δισ. ευρώ και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει διάχυση της ανάπτυξης, σημαίνει θέσεις εργασίας, σημαίνει ότι και άλλες επιχειρήσεις θα ευνοηθούν, όχι μόνο οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες».
Τέλος, σημείωσε: «Δεν αυτοσχεδιάζουμε. Τα έργα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και είπαμε θα κάνουμε ένα δρόμο στα Τρίκαλα ή θα κάνουμε ένα σιδηροδρομικό έργο. Τα έργα αυτά έχουν σχεδιαστεί βήμα – βήμα και εξυπηρετούν έναν εθνικό στόχο: Η χώρα μας να γίνει ένας κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής».
Για την πανδημία
Όσον αφορά την πανδημία, ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι η κατάσταση αλλάζει ημέρα με την ημέρα, γι’ αυτό και η κυβέρνηση αναπροσαρμόζει τα μέτρα όταν χρειαστεί. Αντιπαρέβαλε δε τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ειδικότερα του ΣΥΡΙΖΑ. Ασκώντας κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε: «Από την αντιπολίτευση ακούμε μόνο κραυγές. Ο κ. Τσίπρας τι λέει; Μας είπε, να μη μας βρει το πέμπτο κύμα της πανδημίας με πρωθυπουργό Μητσοτάκη. Για να προστατευθεί η ανθρώπινη ζωή πρέπει να στήσουμε κάλπες μέσα στο πέμπτο κύμα. Αν αυτό έχει το παραμικρό στοιχείο λογικής, εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά».
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου