Στις αρχές του χρόνου μπαίνουν μπροστά οι μηχανές για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος που πήρε την τελική έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά.
Ο κ. Καραμανλής εξαπέλυσε βολές εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι ο δρόμος θα ήταν έτοιμος το 2019, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ το πρώτο πράγμα που έκανε το 2015 ήταν να ακυρώσει το διαγωνισμό, που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, και να σπάσει το έργο σε κομμάτια. «Αυτό το έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ για να ευνοήσει συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, τον κ. Καλογρίτσα, ο οποίος μετά από αυτό συμμετείχε στον τραγελαφικό διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες», είπε.
Όπως ανέφερε, η εμπειρία έδειχνε πως ο δρόμος δε θα γινόταν ποτέ εάν παρέμενε «σπασμένος» σε οκτώ κομμάτια, γι’ αυτό και η σημερινή κυβέρνηση μπήκε σε διαπραγμάτευση ώστε ο δρόμος να επιστρέψει στον παραχωρησιούχο προκειμένου να γίνει και φθηνά και γρήγορα. Επεσήμανε ότι η έγκριση της Κομισιόν ήρθε μετά από μία δύσκολη διαπραγμάτευση, και προανήγγειλε ότι «το έργο ξεκινάει στις αρχές του χρόνου και θα είναι έτοιμο τέλος του 2023- αρχές του 2024».
Ενίσχυση του στόλου των ΜΜΜ
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση του στόλου λεωφορείων στην Αθήνα έφτασε το 55% και ότι καθημερινά γίνονται σημειακές παρεμβάσεις και εντείνονται οι έλεγχοι στις γραμμές με την περισσότερη κίνηση, ώστε να γίνει η καθημερινότητα των πολιτών πιο εύκολη.
Για τον Τσίπρα
Με αφορμή την αντιπαράθεση για τη μελέτη Τσιόδρα- Λύτρα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε την αμετροέπεια του ΣΥΡΙΖΑ, που έχει επενδύσει σε μία τοξική αντιπολίτευση. Υπογράμμισε ότι πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, με την κάλυψη του κ. Αλέξη Τσίπρα, εκμεταλλεύονται με τρόπο χυδαίο την αγωνία και το φόβο για την πανδημία.
«Νομίζω ότι ο κ. Τσίπρας έχει ζαλιστεί λίγο από την εκλογή του κ. Ανδρουλάκη», σχολίασε ο κ. Καραμανλής και διερωτήθηκε γιατί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν ζητά εκλογές, αφού υποστηρίζει ότι ο Πρωθυπουργός θα έπρεπε να παραιτηθεί.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε ότι ο κ. Τσίπρας σύρθηκε στη διαγραφή Κουρουμπλή μετά τις απίστευτες ύβρεις που ακούστηκαν στη Βουλή, υπενθυμίζοντας ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει δείξει μεγάλη ανοχή σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις.
«Ο κ. Τσίπρας σύρθηκε στην απόφαση της διαγραφής Κουρουμπλή και το λέω αυτό γιατί υπάρχουν άλλοι βουλευτές και στελέχη και πρώην υπουργοί που έχουν πει τα ίδια και χειρότερα» είπε ειδικότερα ο κ. Καραμανλής και επισήμανε ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει διαγράψει τον κ. Πολάκη, παρότι έχει κάνει δηλώσεις, που ξεπερνάνε κάθε όριο πολιτικής αντιπαράθεσης.
Latest News
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο