
Καταιγίδα επενδύσεων στον τουρισμό από διεθνής funds και είσοδο νέων επώνυμων αλυσίδων που δεν έχουν ακόμη παρουσία στη χώρα μας, αναμένουν τα επόμενα χρόνια τα στελέχη της SWOT Hospitality, η οποία θα λειτουργήσει, το 2022 πέντε νέα επενδυτικά project στην ξενοδοχειακή αγορά σε συνεργασία με επενδυτές και ξένες μεγάλες αλυσίδες.
Η ελληνική τουριστική αγορά θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια με τις νέες επενδύσεις που θα γίνουν, καθώς το επενδυτικό ενδιαφέρον βαίνει συνεχώς αυξανόμενο, τόνισε ο πρόεδρος της εταιρείας και εκ των βασικών μετόχων κ. Στέλιος Κουτσιβίτης στη διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης των δραστηριοτήτων της SWOT.
Οι ξένες ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν ακόμη σχετικά περιορισμένη παρουσία σε σύγκριση με το τι συμβαίνει σε άλλες χώρες και κυρίως σε σχέση με την θέση που έχει στη διεθνή τουριστική αγορά και είναι πολλές αυτές που εξετάζουν την είσοδο τους στη χώρα μας, συμπλήρωσε από την πλευρά του ο κ. Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης Διευθύνων Σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT, η οποία διαχειρίζεται ξενοδοχεία διεθνών εμπορικών brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World.
Τα νέα Projects
Η SWOT θα υλοποιήσει το 2022 πέντε νέα projects και συγκεκριμένα:
-Τον Μάιο του 2022 ανοίγει το Magma Resort Santorini, The Unbound Collection by Hyatt. Το ξενοδοχείο είναι ιδιοκτησία της οικογένειας Παπακαλιάτη
-Τον Μάρτιο του 2022 ανοίγει το Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας ιδιοκτησία της Dimand και Prodea
-Τον Ιούλιο του 2022 αρχίζει τη λειτουργία του το Monasty by Autograph Collection της Marriott International, το πρώτο international branded ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος
-Τον Ιούλιο του 2022 ανοίγει το Υi Mykonos της ιδιοκτησίας ORA Hospitality, ιδιοκτησία του Ομίλου Sawiris
-Τον Απρίλιο του 2022 θα ανοίξει η νέα σεζόν του Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησία του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital
Στο portfolio της SWOT περιλαμβάνονται ακόμη το Nikki Beach της ιδιοκτησίας ΜHV Mediterranean Hospitality Venture των Invel Real Estate, PRODEA Investments και YODA GROUP και το Moxy Patra Marina ιδιοκτησίας της Dimand και Prodea και μια σειρά άλλων ξενοδοχείων, με τον συνολικό αριθμό να φτάνει τα 25 με 1.188 δωμάτια αξίας 100 εκατ. ευρώ που απασχολούν 500 εργαζόμενους.
Ο τζίρος των μονάδων αυτών θα ξεπεράσει το 2022 τα 50 εκατ. ευρώ .
Η SWOT η οποία ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και είναι μια εταιρεία Hotel Management με έδρα την Αθήνα, η οποία ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, διερευνά συνεχώς .

Οι πέντε κατευθύνσεις
Η στρατηγική ανάπτυξης της SWOT στηρίζεται σε πέντε κατευθύνσεις σύμφωνα με τον κ. Κουτσιβίτη.
-Δημιουργία μιας πλατφόρμας Management ξενοδοχείων με διεθνή brands
-Αξιόπιστος συνεργάτης για Θεσμικούς, Διεθνείς και Τοπικούς Επενδυτές, Real Estate Developers και Private Equity Funds που επενδύουν στο Τουρισμό
-Συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, κρατώντας για τον εαυτό της ποσοστά μειοψηφίας
-Μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων
-Επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Μιλώντας για το DNA της SWOT ο κ. Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος σημείωσε ότι επιδιώκουν τη συνεργασία τους με ξενοδοχεία υψηλής αισθητικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και του τομέα F&B με υλοποίηση Concept εξωστρεφή και με εστίαση στο lifestyle, ενώ προσφέρουν στο υπό διαχείριση ξενοδοχείο ένα ευρύ πρόγραμμα δημοσιών σχέσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο σε κορυφαία Media σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Οι υπηρεσίες της SWOT Hospitality κυμαίνονται σε ένα εύρος από την Διαχείριση Ξενοδοχείων, την Ανάπτυξη Τουριστικών Ακινήτων, το Sales & Marketing, τις Καινοτόμες Ιδέες για το F&B, τη Συμβουλευτική, τη Διαχείριση Τουριστικών Επενδύσεων αλλά και την Οργάνωση Forum.
Βασικοί μέτοχοι είναι ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης: Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A. του Ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ο Στέλιος Ν. Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT, με διαθέτει σημαντική εμπειρία στις επενδύσεις και τη διαχείριση τουριστικών ακινήτων στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος συμμετέχει στο σχήμα της SWOT Hospitality από το 2018 και ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Εταίρος με σημαντική εμπειρία στην επιχειρησιακή, χρηματοοικονομική και στρατηγική συμβουλευτική στον τουριστικό κλάδο.


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι