
Για 7.500 «κουτιά» η MSC φαίνεται να περνάει μπροστά από την Maersk, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.
Η μάχη για την πρωτιά, των δυο ναυτιλιακών γιγάντων που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σε ότι αφορά το μέγεθος του στόλου τους κρατάει πολλά χρόνια, με την Maersk εκ Δανίας να προηγείται τα τελευταία χρόνια κατέχοντας την πρώτη θέση και την Ιταλοελβετική MSC να ακολουθεί.
Όμως όπως αναφέρει ο ειδικός αναλυτής του κλάδου Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, στο τελικό σπριντ η ναυτιλιακή εταιρεία της Γενεύης, η MSC αγοράζοντας την Log-In – Logistica Intermodal Sa, μια βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε περιφερειακή βάση, αγόρασε και την απαραίτητη χωρητικότητα για να βρεθεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners).
Έτσι όπως επισημαίνει ο αναλυτής στην Lloyd’s Loading List, σύμφωνα με την Alphaliner η Maersk μέχρι σήμερα έχει χωρητικότητα 4.264.054 Teu, και η Msc 4.256.172 Teu. Με την απόκτηση της Log -In η MSC θα αναλάβει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 15.462 Teu. Έτσι η MSC έχει ήδη ουσιαστικά 4.271.634 TEU, ή 7.580 Teu, περισσότερα από την δανέζικη ναυτιλιακή.


Latest News

Υποτροφίες Blue Scholarship Awards στη Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Τέσσερις νέοι ερευνητές, υποψήφιοι διδάκτορες ή μεταδιδακτορικοί ερευνητές αλλά και οκτώ μεταπτυχιακοί φοιτητές θα χρηματοδοτηθούν ή θα βραβευτούν για την προσπάθεια και το έργο τους

«Θησαυρός» τα γερασμένα containerships - H αγορά των second hand πλοίων έχει εκτοξευτεί
Σε «χρυσωρυχεία» έχουν μετατραπεί τα γηρασμένα containerships, τα οποία σε άλλες εποχές θα είχαν πάρει από καιρό τον δρόμο για τα διαλυτήρια

Η Brittany Ferries χτίζει τα μεγαλύτερα υβριδικά πλοία στον κόσμο
Καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες στοχεύουν στην «πράσινη» ναυτιλία, η Brittany Ferries ανακοίνωσε πως περνά στη «νέα εποχή»

Μάστιγα η απώλεια containers στη θάλασσα
Συναγερμό έχει σημάνει η αύξηση του αριθμού των containers που χάνονται στους βυθούς

Χόβερκραφτ: Γιατί «ξεφούσκωσαν» τα ιπτάμενα πλοία
Τα χόβερκραφτ θεωρήθηκαν ως ένα από τα πιο επαναστατικά μέσα μεταφοράς όταν πρωτοεμφανίστηκαν πριν από περίπου 60 χρόνια

Γραφειοκρατία και αστοχίες «προσγειώνουν» τα υδροπλάνα
Παρά τους θετικούς οιωνούς, η έναρξη των πτήσεων κινδυνεύει λόγω γραφειοκρατίας και αστοχιών να γίνει πια σύντομο ανέκδοτο

Αυξημένη ζήτηση ναυτικών από το Yachting και τα εμπορικά πλοία
H χαλάρωση των μέτρων κατά της πανδημίας και η ρωσοουκρανική σύρραξη έχουν επηρεάσει σημαντικά την αγορά εργασίας

Ημέρα Ναυτικών: Τιμή στους ανθρώπους της θάλασσας
Η παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα τιμά σήμερα τους ανθρώπους της θάλασσας, το πιο «ζωντανό κύτταρο» της ναυτιλίας

Προσφορά για τα ναυπηγεία MV Werften κατέθεσε η γερμανική κυβέρνηση
Στόχος του Βερολίνου είναι να μετατρέψει τα ναυπηγεία σε αμιγώς στρατιωτική γιάρδα

Σήκωσε άγκυρα ο Sparky, το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό ρυμουλκό στον κόσμο
Μια νέα προσθήκη στον στόλο του ανακοίνωσε το λιμάνι του Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία