Για 7.500 «κουτιά» η MSC φαίνεται να περνάει μπροστά από την Maersk, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.

Η μάχη για την πρωτιά, των δυο ναυτιλιακών γιγάντων που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σε ότι αφορά το μέγεθος του στόλου τους κρατάει πολλά χρόνια, με την Maersk εκ Δανίας να προηγείται τα τελευταία χρόνια κατέχοντας την πρώτη θέση και την Ιταλοελβετική MSC να ακολουθεί.

Όμως όπως αναφέρει ο ειδικός αναλυτής του κλάδου Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, στο τελικό σπριντ η ναυτιλιακή εταιρεία της Γενεύης, η MSC αγοράζοντας την Log-In – Logistica Intermodal Sa, μια βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε περιφερειακή βάση, αγόρασε και την απαραίτητη χωρητικότητα για να βρεθεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners).

Έτσι όπως επισημαίνει ο αναλυτής στην Lloyd’s Loading List, σύμφωνα με την Alphaliner η Maersk μέχρι σήμερα έχει χωρητικότητα 4.264.054 Teu, και η Msc 4.256.172 Teu. Με την απόκτηση της Log -In η MSC θα αναλάβει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 15.462 Teu. Έτσι η MSC έχει ήδη ουσιαστικά 4.271.634 TEU, ή 7.580 Teu, περισσότερα από την δανέζικη ναυτιλιακή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης