Για 7.500 «κουτιά» η MSC φαίνεται να περνάει μπροστά από την Maersk, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.
Η μάχη για την πρωτιά, των δυο ναυτιλιακών γιγάντων που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, σε ότι αφορά το μέγεθος του στόλου τους κρατάει πολλά χρόνια, με την Maersk εκ Δανίας να προηγείται τα τελευταία χρόνια κατέχοντας την πρώτη θέση και την Ιταλοελβετική MSC να ακολουθεί.
Όμως όπως αναφέρει ο ειδικός αναλυτής του κλάδου Lars Jensen, CEO της Vespucci Maritime, στο τελικό σπριντ η ναυτιλιακή εταιρεία της Γενεύης, η MSC αγοράζοντας την Log-In – Logistica Intermodal Sa, μια βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε περιφερειακή βάση, αγόρασε και την απαραίτητη χωρητικότητα για να βρεθεί στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners).
Έτσι όπως επισημαίνει ο αναλυτής στην Lloyd’s Loading List, σύμφωνα με την Alphaliner η Maersk μέχρι σήμερα έχει χωρητικότητα 4.264.054 Teu, και η Msc 4.256.172 Teu. Με την απόκτηση της Log -In η MSC θα αναλάβει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας 15.462 Teu. Έτσι η MSC έχει ήδη ουσιαστικά 4.271.634 TEU, ή 7.580 Teu, περισσότερα από την δανέζικη ναυτιλιακή.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία