
Τουλάχιστον 115 δισ. δολάρια σκοπεύουν να επενδύσουν τα οκτώ κορυφαία μιντιακά group των ΗΠΑ σε νέες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, την ερχόμενη χρονίας, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερο κοινό, αυξάνοντας, έτσι, τα έσοδά τους.
Σύμφωνα με τους FT, οι εν λόγω επενδύσεις δρομολογούνται υπό το φόβο ότι, την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμη πιο έντονος και αντιστοίχως πιο δύσκολη η προσέλκυση νέων πελατών για τις πλατφόρμες streaming, δεδομένης της επιτυχίας που γνώρισαν τα δύο προηγούμενα έτη (2020 και 2021), λόγω της πανδημίας.
Βάσει υπολογισμών, εταιρείες, μεταξύ των οποίων και οι Walt Disney, Comcast, WarnerMedia και Amazon, πρόκειται να καταγράψουν σημαντικές απώλειες, με τις εκτιμήσεις για τις συνολικές τους δαπάνες να ανέρχονται στα 140 δισ. δολάρια.
Με τις επενδύσεις σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας να θεωρούνται η μόνη λύση ώστε να αντισταθμιστούν οι απώλειες αυτές, η Disney αναμένεται να αυξήσει τις επενδύσεις της σε περιεχόμενο streaming κατά 35% με 40%, το 2022. Παράλληλα, οι δαπάνες της εταιρείας σε όλες τις νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές αναμένεται να φτάσουν τα 23 δισ. δολάρια, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στα 33 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων για αθλητικούς αγώνες και εκδηλώσεις.
Οι πλατφόρμες Netflix, ViacomCBS, Fox και Apple σκοπεύουν, επίσης, να δαπανήσουν δισεκατομμύρια δολάρια σε νεο περιεχόμενο – και όλα αυτά ενώ παρατηρείται σημαντική μείωση στις νέες εγγραφές συνδρομητών στο Netflix και στην υπηρεσία streaming Disney Plus, με τις εν λόγω εταιρείες να αποδίδουν τη μείωση αυτή στις καθυστερήσεις στις παραγωγές εξαιτίας του κορωνοϊού.
Η ίδια η Netflix αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 17 δισ. δολάρια σε νέο περιεχόμενο, κατά το επόμενο έτος, σημειώνοντας, έτσι, αύξηση στις δαπάνες της κατά 25%, σε σχέση με το περασμένο έτος και 57%, σε σχέση με τα 10,8 δισ. που ξόδεψε το 2020.
Η μετάβαση, γενικότερα, από την παραδοσιακή τηλεόραση και τις ταινίες στις πλατφόρμες streaming μειώνει κατά πολύ τα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με τη Morgan Stanley. Οι εταιρείες προσπαθούν να παράγουν όλο και περισσότερες ταινίες και σειρές για τις εν λόγω πλατφόρμες, δαπανώντας, έτσι, τεράστια ποσά για την εύρεση ηθοποιών, πλατό και περιοχών όπου θα γυριστούν οι παραγωγές τους.


Latest News

Στόχος χάκερ οι εφοδιαστικές αλυσίδες τροφίμων
Περισσότερο ευάλωτα τα νέα αγροτικά μηχανήματα - Σε κίνδυνο οι εφοδιαστικές αλυσίδες

«Κόκκινη κάρτα» Καναδά σε Huawei και ZTE για το 5G
Πρόσχημα για πολιτική χειραγώγηση, απαντούν οι κινεζικές εταιρείες

Δυναμική ελληνική παρουσία σε διεθνή έκθεση τεχνολογίας
Η Enterprise Greece σε συνεργασία με την HETiA διοργάνωσαν την 5η εθνική συμμετοχή, με εκπροσώπηση από 7 εξαγωγικές εταιρίες, στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας IoT Solutions World Congress 2022

Διαδικτυακές απάτες στο LinkedIn: Από phishing μέχρι ψεύτικες προσφορές εργασίας
Κάτι που κάνει το LinkedIn να ξεχωρίζει είναι η πεποίθηση ότι πρόκειται για ένα ασφαλές μέρος, ωστόσο αναλυτές κυβερνοασφάλειας διαπιστώνουν ότι η πραγματικότητα δεν είναι πάντα έτσι

Προειδοποίηση για σεισμούς και τσουνάμι μέσω υποθαλάσσιων καλωδίων
Τα υποθαλάσσια καλώδια ίντερνετ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην έγκαιρη προειδοποίηση σεισμών και τσουνάμι ή για να βοηθήσουν στην παρακολούθηση της κλιματικής αλλαγής

Συνάντηση Μπολσονάρου-Μασκ - Τι θα συζητήσουν
Ο Μπολσονάρου αναφέρθηκε σε συνάντηση «ιδιωτικού» χαρακτήρα με «πολύ σημαντικό πρόσωπο, γνωστό σε όλο τον κόσμο»

Η ACEA για την προστασία των δεδομένων οχημάτων
Σήμερα, τα μέλη της ACEA διαθέτουν δεδομένα που δημιουργούνται από οχήματα για υπηρεσίες τρίτων

Επίδειξη μάσκας mixed-reality στο διοικητικό συμβούλιο της Apple
Η μάσκα mixed-reality που ετοιμάζει η Apple θα είναι το πρώτο κύριο, νέο προϊόν της εταιρείας από την εποχή που παρουσίασε το «έξυπνο» ρολόι Watch το 2015

«Πόλεμος» στην Κόστα Ρίκα - Χάκερ απειλούν να ανατρέψουν την κυβέρνηση
Κυβερνητικές υπηρεσίες παρέλυσαν από μεγάλη κυβερνοεπίθεση που συνεχίζεται εδώ και έναν μήνα

Στροφή στα βιντεοπαιχνίδια για το TikTok - Που ξεκίνησαν οι δοκιμές
Η πλατφόρμα επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει minigame γραμμένα σε HTML5