Τουλάχιστον 115 δισ. δολάρια σκοπεύουν να επενδύσουν τα οκτώ κορυφαία μιντιακά group των ΗΠΑ σε νέες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, την ερχόμενη χρονίας, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερο κοινό, αυξάνοντας, έτσι, τα έσοδά τους.
Σύμφωνα με τους FT, οι εν λόγω επενδύσεις δρομολογούνται υπό το φόβο ότι, την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμη πιο έντονος και αντιστοίχως πιο δύσκολη η προσέλκυση νέων πελατών για τις πλατφόρμες streaming, δεδομένης της επιτυχίας που γνώρισαν τα δύο προηγούμενα έτη (2020 και 2021), λόγω της πανδημίας.
Βάσει υπολογισμών, εταιρείες, μεταξύ των οποίων και οι Walt Disney, Comcast, WarnerMedia και Amazon, πρόκειται να καταγράψουν σημαντικές απώλειες, με τις εκτιμήσεις για τις συνολικές τους δαπάνες να ανέρχονται στα 140 δισ. δολάρια.
Με τις επενδύσεις σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας να θεωρούνται η μόνη λύση ώστε να αντισταθμιστούν οι απώλειες αυτές, η Disney αναμένεται να αυξήσει τις επενδύσεις της σε περιεχόμενο streaming κατά 35% με 40%, το 2022. Παράλληλα, οι δαπάνες της εταιρείας σε όλες τις νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές αναμένεται να φτάσουν τα 23 δισ. δολάρια, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στα 33 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων για αθλητικούς αγώνες και εκδηλώσεις.
Οι πλατφόρμες Netflix, ViacomCBS, Fox και Apple σκοπεύουν, επίσης, να δαπανήσουν δισεκατομμύρια δολάρια σε νεο περιεχόμενο – και όλα αυτά ενώ παρατηρείται σημαντική μείωση στις νέες εγγραφές συνδρομητών στο Netflix και στην υπηρεσία streaming Disney Plus, με τις εν λόγω εταιρείες να αποδίδουν τη μείωση αυτή στις καθυστερήσεις στις παραγωγές εξαιτίας του κορωνοϊού.
Η ίδια η Netflix αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 17 δισ. δολάρια σε νέο περιεχόμενο, κατά το επόμενο έτος, σημειώνοντας, έτσι, αύξηση στις δαπάνες της κατά 25%, σε σχέση με το περασμένο έτος και 57%, σε σχέση με τα 10,8 δισ. που ξόδεψε το 2020.
Η μετάβαση, γενικότερα, από την παραδοσιακή τηλεόραση και τις ταινίες στις πλατφόρμες streaming μειώνει κατά πολύ τα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με τη Morgan Stanley. Οι εταιρείες προσπαθούν να παράγουν όλο και περισσότερες ταινίες και σειρές για τις εν λόγω πλατφόρμες, δαπανώντας, έτσι, τεράστια ποσά για την εύρεση ηθοποιών, πλατό και περιοχών όπου θα γυριστούν οι παραγωγές τους.
Latest News
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό