Τουλάχιστον 115 δισ. δολάρια σκοπεύουν να επενδύσουν τα οκτώ κορυφαία μιντιακά group των ΗΠΑ σε νέες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, την ερχόμενη χρονίας, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερο κοινό, αυξάνοντας, έτσι, τα έσοδά τους.
Σύμφωνα με τους FT, οι εν λόγω επενδύσεις δρομολογούνται υπό το φόβο ότι, την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμη πιο έντονος και αντιστοίχως πιο δύσκολη η προσέλκυση νέων πελατών για τις πλατφόρμες streaming, δεδομένης της επιτυχίας που γνώρισαν τα δύο προηγούμενα έτη (2020 και 2021), λόγω της πανδημίας.
Βάσει υπολογισμών, εταιρείες, μεταξύ των οποίων και οι Walt Disney, Comcast, WarnerMedia και Amazon, πρόκειται να καταγράψουν σημαντικές απώλειες, με τις εκτιμήσεις για τις συνολικές τους δαπάνες να ανέρχονται στα 140 δισ. δολάρια.
Με τις επενδύσεις σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας να θεωρούνται η μόνη λύση ώστε να αντισταθμιστούν οι απώλειες αυτές, η Disney αναμένεται να αυξήσει τις επενδύσεις της σε περιεχόμενο streaming κατά 35% με 40%, το 2022. Παράλληλα, οι δαπάνες της εταιρείας σε όλες τις νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές αναμένεται να φτάσουν τα 23 δισ. δολάρια, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στα 33 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων για αθλητικούς αγώνες και εκδηλώσεις.
Οι πλατφόρμες Netflix, ViacomCBS, Fox και Apple σκοπεύουν, επίσης, να δαπανήσουν δισεκατομμύρια δολάρια σε νεο περιεχόμενο – και όλα αυτά ενώ παρατηρείται σημαντική μείωση στις νέες εγγραφές συνδρομητών στο Netflix και στην υπηρεσία streaming Disney Plus, με τις εν λόγω εταιρείες να αποδίδουν τη μείωση αυτή στις καθυστερήσεις στις παραγωγές εξαιτίας του κορωνοϊού.
Η ίδια η Netflix αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 17 δισ. δολάρια σε νέο περιεχόμενο, κατά το επόμενο έτος, σημειώνοντας, έτσι, αύξηση στις δαπάνες της κατά 25%, σε σχέση με το περασμένο έτος και 57%, σε σχέση με τα 10,8 δισ. που ξόδεψε το 2020.
Η μετάβαση, γενικότερα, από την παραδοσιακή τηλεόραση και τις ταινίες στις πλατφόρμες streaming μειώνει κατά πολύ τα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με τη Morgan Stanley. Οι εταιρείες προσπαθούν να παράγουν όλο και περισσότερες ταινίες και σειρές για τις εν λόγω πλατφόρμες, δαπανώντας, έτσι, τεράστια ποσά για την εύρεση ηθοποιών, πλατό και περιοχών όπου θα γυριστούν οι παραγωγές τους.
Latest News
Ποιοι θα λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κατάρτισης με χρήση ΑΙ της ΔΥΠΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες για την «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης»
Η ασταμάτητη άνοδος της Fortnox: Ο σουηδικός όμιλος λογισμικού προσελκύει short sellers
Η εταιρεία που επαναπροσδιορίζει την βιομηχανία πληροφορικής
Γιατί ο CEO της Nvidia είναι ροκ σταρ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia, Τζένσεν Χουάνγκ, έχει γίνει ροκ σταρ
Στα άκρα η μάχη των εταιρειών ΑΙ για να προσελκύσουν ταλέντα
Οι ελλείψεις στελεχών για την τεχνητή νοημοσύνη «θερμαίνουν» την αγορά την ώρα που οι απολύσεις πλήττουν άλλους τομείς της τεχνολογίας
Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ
To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί
Ο χρηματοοικονομικός κλάδος επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη - Ποια επαγγέλματα απειλούνται
Στην επενδυτική τραπεζική και τη διαχείριση επενδύσεων, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο
Αγώνας δρόμου κυβερνήσεων και εταιρειών για τον έλεγχο της AI
Μπορεί κάποιος να ελέγξει την τεχνητή νοημοσύνη;
Ντιρεκτίβα Κομισιόν προς τεχνολογικούς κολοσσούς - «Προστατέψτε από την παραπληροφόρηση»
Στόχος, να εφαρμοστεί στην πράξη ο ευρωπαϊκός νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες
Έχετε email από τον... Ζάκερμπεργκ - Τι ψάχνει στην Google o CEO της Meta
Η εταιρεία στρατολογεί ταλέντα και ο Μαρκ το έχει πάρει προσωπικά - Στέλνει προσωπικά γραπτά email σε ερευνητές τεχνητής νοημοσύνης από το DeepMind της Google
Κινέζοι χάκερς «εισέβαλαν» στο κοινοβούλιο της Νέας Ζηλανδίας
Οι ανησυχίες της κυβέρνησης και η απάντηση του Πεκίνου