Σε επίπεδα ρεκόρ κινήθηκε πέρυσι η εμπορική κίνηση στη Διώρυγα του Σουέζ, με τη διέλευση πλοίων να φτάνει σε νέα υψηλά παρά και την σοβαρή πολυήμερη διαταραχή που προκάλεσε το μπλοκάρισμα των στενών από την προσάραξη του μέγα τάνκερ Ever Given, τον περασμένο Μάρτιο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της της αρχής της Διώρυγας, της Suez Canal Authority, Οσάμα Ράμπι, συνολικά 20.694 πλοία πέρασαν τα Στενά το 2021, αποφέροντας έσοδα ύψους 6,3 δισ. δολαρίων. Μάλιστα, όπως εξήγησε σε δηλώσεις του, ο τζίρος αναμένεται να είναι ακόμη υψηλότερος το 2022, παρά και την αύξηση ύψους 6% που αποφάσισε να επιβάλει η SCA στο κόστος των διοδίων διέλευσης από τον ερχόμενο μήνα.
Όπως εξήγησε, παρά και την πανδημία, το εμπόριο έχει ενισχυθεί παγκοσμίως και η εμπορική κίνηση έχει εκτιναχθεί σε νέα υψηλά με τις ναυτιλιακές εταιρείες να προχωρούν στην ναυπήγηση και αγορά νέων πλοίων.
Προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της κίνησης στα στενά του Σουέζ θα βοηθήσει και η ολοκλήρωση του μεγάλου έργου της διεύρυνσης τόσο του πλάτους όσο και του βάθους της διώρυγας, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2023. Η διεύρυνση αυτή εκτιμάται πως θα αυξήσει περαιτέρω την διέλευση των εμπορικών πλοίων κατά περίπου 28%.
Latest News
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις