Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τις πωλήσεις της στην αγορά της Κίνας, οι οποίες δέχθηκαν πλήγμα στη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και να διευρύνει την παρουσία της στη δεύτερη μεγαλύτερη για αυτήν αγορά, η Starbucks συνεταιρίζεται με τη κυρίαρχη εταιρεία διανομής τροφίμων στη χώρα, τη Meituan.

Μέσω της συνεργασίας οι κινέζοι καταναλωτές θα μπορούν αφενός να παραγγέλνουν παράδοση καφέ, αφετέρου να κάνουν κρατήσεις στα καταστήματα της αμερικανικής αλυσίδας μέσω της πλατφόρμας της εφαρμογής.

Η συνεργασία αυτή είναι απάντηση της Starbucks στον εντεινόμενο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά και στοχεύει στην επέκταση της διανομής καφέ της εταιρείας η οποία μπήκε για πρώτη φορά στις υπηρεσίες παράδοσης μέσω της συνεργασίας με την Ele.me της Alibaba, που αποτελεί και βασικό ανταγωνιστή στης Meituan.

Οι μετοχές της Meituan, της οποίας η βασική εφαρμογή προσφέρει και υπηρεσίες κρατήσεων εστιατορίων και ξενοδοχείων, έκαναν άλμα έως και 5,3% στις πρωινές συναλλαγές πριν αρχίσουν να υποχωρούν.

Η Meituan είχε περίπου 668 εκατομμύρια χρήστες στην Κίνα στα τέλη Σεπτεμβρίου και κατείχε περίπου το 68,2% του κλάδου παράδοσης τροφίμων στην Κίνα το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Η Starbucks ανακοίνωσε ακόμη ότι οι δύο εταιρείες θα θέσουν σε εφαρμογή μια υπηρεσία, τη λεγόμενη Salon 1971, που θα επιτρέπει στους χρήστες του Meituan να κάνουν ιδιωτικές κρατήσεις για να γευτούν και να μάθουν να φτιάχνουν καφέδες στα καταστήματα Starbucks.

Πτώση τζίρου και έλεγχοι

Η Starbucks στην Κίνα έχει πληγεί από την αναζωπύρωση του κορωνοϊού στη χώρα, οδηγούμενη σε κλείσιμο καταστημάτων σε πολλές μεγάλες πόλεις και σε πτώση 7% στις πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο του χρόνου.

Αντιμετωπίζει επίσης όλο και πιο έντονο ανταγωνισμό από άλλες αλυσίδες καφέ, όπως η ιταλική Lavazza, που υποστηρίζεται από την αλυσίδα εστιατορίων Yum China και η καναδική Tim Hortons που επεκτείνονται στην Κίνα.

Η αμερικανική εταιρεία πραγματοποίησε επιθεωρήσεις ασφάλειας τροφίμων και εκπαίδευση προσωπικού σε περισσότερα από 5.000 καταστήματά της στην Κίνα τον Δεκέμβριο, με τον Τύπο να αναφέρει ότι δύο από τα καταστήματα της στο Wuxi είχαν χρησιμοποιήσει ληγμένα συστατικά, ωθώντας πολλές τοπικές αρχές να ξεκινήσουν ελέγχους στα καταστήματά της. Επισημαίνεται ότι η Starbucks διαθέτει 5.360 καταστήματα σε περισσότερες από 200 πόλεις της Κίνας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή