Την καινοτόμο υπηρεσία Helpdesk για την αξιοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων χρηματοδότησης του κλάδου παρουσίασε σήμερα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Η νέα υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Ernst & Young και είναι προσβάσιμη απ’ όλα τα μέλη του ΞΕΕ.
Στη σχετική εκδήλωση παρουσίασης της νέας πλατφόρμας απηύθυναν χαιρετισμό η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, η τ. Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κα. Βίκυ Λοϊζου και ο Senior Administrator, Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Βύρωνας Καμπαράκης.
Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία Helpdesk λειτουργεί ως ηλεκτρονικός διαδραστικός οδηγός προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση επενδύσεων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΞΕΕ έχει ως στόχο τα ελληνικά ξενοδοχεία και ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, να έχουν άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση και να υποστηριχθούν μεθοδικά στην αναζήτηση των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για τα επενδυτικά πλάνα τους.
Βήμα – βήμα, με εύληπτο και φιλικό στο χρήστη τρόπο, η νεοπαγής διαδικτυακή πλατφόρμα εξοικειώνει τους ενδιαφερόμενους με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις διαδικασίες κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος για την ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα και εξωστρέφεια. Παράλληλα παρέχει τις πληροφορίες και όλο το απαιτούμενο υποστηρικτικό υλικό, ούτως ώστε κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση με βάση τα χαρακτηριστικά της, να εντοπίζει εύκολα και να διεκδικεί άμεσα τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες και δυνατότητες που την αφορούν. Ταυτόχρονα παρέχεται συμβουλευτική και τεχνική καθοδήγηση μέσω on line απαντήσεων σε ερωτήματα που υποβάλλονται.
Μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας Helpdesk, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία έχει κρίσιμη σημασία για τις επενδύσεις που είναι αναγκαίες προκειμένου να πετύχουμε την οικονομική ανάκαμψη στη μεταπανδημική περίοδο. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την ελληνική φιλοξενία, η οποία μετά από μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα προς ένα βιώσιμο αύριο ποιότητας και ανταγωνιστικότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα καθώς με τη νέα υπηρεσία Helpdesk που υλοποιήσαμε με τη συνεργασία της Ernst & Young, βοηθάμε με ένα καινοτόμο τρόπο τα μέλη μας να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτή την πρόκληση, να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και να μη μείνει κανένας πίσω».
Ακολούθως, αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ο Εταίρος και Επικεφαλής του Τμήματος Συμβούλων Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών της ΕΥ Ελλάδος, κ. Τάσος Ιωσηφίδης τόνισε : «Τα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη κρίσιμων στόχων και μετρήσιμων αποτελεσμάτων στις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν τεθεί για το σύνολο της εθνικής οικονομίας. Προτεραιότητες που έχουν να κάνουν με το περιβαλλοντικό και ενεργειακό αποτύπωμά τους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες δεξιότητες που θα ενισχύσουν την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή, με ισότητα των ευκαιριών πρόσβασης για όλους. Η πορεία για την υλοποίηση επενδύσεων προς την κατεύθυνση αυτή όμως, απαιτεί εγρήγορση, διαρκή προσαρμογή, ορθή και έγκαιρη πληροφόρηση. Η υπηρεσία Helpdesk σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αναγνωρίζοντας ακριβώς ότι η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση γύρω από τις δυνατότητες πρόσβασης σε εξωτερική χρηματοδότηση, αποτελεί δύναμη και εργαλείο για τους ξενοδόχους που μπορεί να προσδώσει ευελιξία στον σχεδιασμό των επενδύσεων τους. Αξιοποιώντας την πραγματικά ολιστική συμβουλευτική προσέγγιση της ΕΥ, η υπηρεσία Helpdesk θα λειτουργεί ως διαδικτυακός οδηγός ενημέρωσης και προκαταρκτικής συμβουλευτικής υποστήριξης για τα μέλη του Επιμελητηρίου, για όλες τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες από προγράμματα και εργαλεία, τόσο ευρωπαϊκά, όσο και εθνικά. Ευχή όλων μας, είναι τα μέλη του Επιμελητηρίου να δουν την υπηρεσία αυτή, ως ένα νέο μέσο που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για σημαντικές επιτυχίες των ελληνικών ξενοδοχείων».
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.