To Monasty Thessaloniki Autograph Collection, by Marriott International, μια επένδυση 16 εκατ. Ευρώ, ανοίγει τις πρότες του για το κοινό το καλοκαίρι του 2022με στόχο να αποτελέσει έναν νέο προορισμό που αποτυπώνει όλες τις πτυχές του χαρακτήρα αυτής της Θεσσαλονικηςς. Μια μοναδική εμπειρία που ενώνει τα στοιχεία του παρελθόντος της, ως πολιτιστικό κέντρο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, με το παρόν και το μέλλον της.

Το Monasty είναι το πρώτο διεθνές ξενοδοχείο στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, δίπλα στην πλατεία Αριστοτέλους, με 100 δωμάτια εξαιρετικού design. Οι εγκαταστάσεις του Monasty προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών για επαγγελματικές συναντήσεις και κοινωνικές εκδηλώσεις περιλαμβάνοντας private dinning επιλογές, lounge events, αίθουσες συσκέψεων και συνεδριάσεων. Παράλληλα προσφέρει ένα υπερσύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο το οποίο θα ωθήσει τον κάθε επισκέπτη να βιώσει μια αίσθηση βαθιάς ευεξίας με εξαιρετική άνεση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μηχανικής Περιβάλλοντος Α.Ε., κ. Σπύρος Κολοβός δήλωσε σχετικά με την άφιξη του Monasty Thessaloniki: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με αυτή την επένδυση ύψους € 16 εκατομμυρίων, συμβάλλουμε δυναμικά στον εκσυγχρονισμό του τουριστικού προϊόντος της πόλης. Στόχος της εταιρείας μας είναι να προσφέρει μία εμπειρία φιλοξενίας παγκόσμιας κλάσης».

Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος και εκ τω βασικών μετόχων της SWOT Hospitality κ. Πάνος Κωνσταντινίδης δήλωσε: «Είμαστε κάτι παραπάνω από περήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν τη διαχείριση του πρώτου Autograph Collection by Marriott ξενοδοχείου στην πόλη της Θεσσαλονίκης, του Monasty. Το χαρακτηριστικό του design σε συνδυασμό με το υψηλών προδιαγραφών επίπεδο υπηρεσιών, είναι βέβαιο ότι θα το καταστήσουν σημείο αναφοράς στον ξενοδοχειακό χάρτη της πόλης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott