Η Disney ανακοίνωσε μία νέα οικονομικότερη βαθμίδα στη συνδρομητική της streaming υπηρεσία Disney+ η οποία θα υποστηρίζει διαφημίσεις και θα είναι διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες από φέτος.
Πέρα από την ανακοίνωση, η εταιρεία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες ούτε για την τιμή της νέας συνδρομής αλλά ούτε και για το επίσημο λανσάρισμά της. Ωστόσο, αυτή η έκδοση της υπηρεσίας που θα υποστηρίζει την προβολή διαφημίσεων, έγινε γνωστό ότι θα γίνει διαθέσιμη και διεθνώς από το 2023 και έπειτα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η νέα φθηνότερη συνδρομή θα επιτρέψει στην πλατφόρμα Disney+ να φτάσει ευκολότερα τους 230 με 260 εκατομμύρια συνδρομητές έως το 2024, κάτι που είναι ο στόχος της εταιρείας.
Αναλυτές επισημαίνουν ότι η νέα προσθήκη θα επιτρέψει στην Disney να αυξήσει το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά χρήστη, μία μορφή μέτρησης που χρησιμοποιείται για όλες τις πλατφόρμες streaming περιεχομένου. Σύμφωνα με το CNBC, η πλατφόρμα Disney+ έχει σε ΗΠΑ και Καναδά μέσο μηνιαίο έσοδο ανά μήνα τα 6,68 δολάρια, την στιγμή που για την πλατφόρμα Peacock (της NBC Universal) η ίδια τιμή είναι στα 10 δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες HBO Max, Paramount+ και Discovery+ ήδη προσφέρουν πακέτα συνδρομής με υποστήριξη διαφημίσεων. Το Hulu, που κατά πλειοψηφία ανήκει στην Disney, επίσης έχει μία έκδοση με διαφημίσεις στα 6,99 δολάρια ανά μήνα, ενώ η «καθαρή», χωρίς διαφημίσεις, συνδρομή είναι στα 12,99 δολάρια ανά μήνα.










![Χρυσές λίρες: Μια ανάσα από τα 1.000 ευρώ – Πόσες κατέχουν οι Έλληνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/ot_checking_lires2.png)





![Ακίνητα: Χτίζεται ένα σπίτι ανά 1.000 κατοίκους [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/city-1093866_1280.jpg)
![Έκπτωση φόρου για δαπάνες που αφορούν λήψη υπηρεσιών για ενεργειακή, λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση κτιρίων [Μέρος Α]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/01/exoikonomo-600x374-1.jpg)
















