
Το τελευταίο ξέσπασμα του νέου κορωνοϊού στην Κίνα είχε ένα αναπάντεχο θύμα: την βιομηχανική παραγωγή στη χώρα. Ήδη η άνοδος των κρουσμάτων οδήγησε εταιρείες όπως η Foxconn, που κατασκευάζει συσκευές για λογαριασμό της Apple, η Toyota και η Volkswagen να προχωρήσουν σε αναστολή μέρους της παραγωγής τους.
Αρκετές κινεζικές επαρχίες και πόλεις αυξάνουν τα περιοριστικά μέτρα εναρμονιζόμενες με την στρατηγική των «μηδενικών κρουσμάτων» που επιβάλλει το Πεκίνο για τον περιορισμό της μετάδοσης. Μεταξύ αυτών των περιοχών είναι και η Σενζέν, στη νότια Κίνα, η οποία αποτελεί τον τεχνολογικό κόμβο της χώρας.
Στη «Σίλικον Βάλεϊ της Κίνας» πραγματοποιούνται μαζικά τεστ στους κατοίκους, έχουν ανασταλεί οι δημόσιες συγκοινωνίες και υπάρχει η προτροπή προς τους εργαζόμενους να προτιμήσουν την τηλεργασία, όσο είναι εφικτό, για την εβδομάδα που ξεκίνησε.
Η Foxconn ανακοίνωσε ήδη ότι οι εγκαταστάσεις της στην περιοχή Σενζέν αναστέλουν την παραγωγή τους, προσθέτοντας ότι πρόκειται να ενεργοποιηθούν εφεδρικές γραμμές παραγωγής για να μειωθούν οι επιπτώσεις της αναστολής λειτουργίας.
Άλλες εταιρείες από την Ταϊβάν, που διατηρούν γραμμές παραγωγής στη Σενζέν, επίσης αναστέλλουν τη λειτουργία τους. Σε αυτές περιλαμβάνονται η εταιρεία κατασκευής κυκλωμάτων Unimicron Technology, η οποία προμηθεύει τις Apple και Intel, και η Sunflex Technology.
Παρόλα αυτά, ο τερματικός σταθμός κοντέινερ της Σενζέν, το Γιαντιάν, ένα από τα κινεζικά λιμάνια με τη μεγαλύτερη κίνηση, ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, αν και δύο από τις εταιρείες διαχείρισης αποθηκών στο λιμάνι θα χρειαστεί να αναστείλουν προσωρινά τη λειτουργία τους.
Προβλήματα και στις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σε άλλες περιοχές της χώρας, στη βορειοανατολική επαρχία Τζιλίν συγκεκριμένα, η Toyota διατηρεί κοινό εργοστάσιο με την κινεζική FAW Group και ανακοίνωσε ότι αναστέλλεται η λειτουργία του και συνεχίζουν κανονικά μόνο οι υπηρεσίες που βρίσκονται στην πόλη Τιαντζίν.
Η Volkswagen, επίσης σε κοινοπραξία με την FAW, ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή (οχημάτων και συστημάτων) των εργοστασίων της, από τη Δευτέρα έως και την Τετάρτη.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα