Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Όλιβερ Ζίπσε υποστήριξε ότι οι εταιρείες πρέπει να προσέχουν να μην εξαρτώνται υπερβολικά από ορισμένες επιλεγμένες χώρες εστιάζοντας αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, και επισήμανε ότι υπάρχουν ακόμα δυνατότητες στην αγορά των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
«Όταν βλέπετε την τεχνολογία που πλέον αναδεικνύεται και την ώθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει να είσαστε προσεκτικοί γιατί ταυτόχρονα αυξάνετε την εξάρτηση από πολύ λίγες χώρες», είπε ο Zίπσε μιλώντας στη Νέα Υόρκη. Επισήμανε δε ότι η προμήθεια πρώτων υλών για την παραγωγή μπαταριών ελέγχεται κυρίως από την Κίνα.
«Εάν κάποιος δεν μπορεί να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα για κάποιο λόγο, αλλά χρειάζεται ένα αυτοκίνητο, θα προτιμούσατε να του προτείνετε να συνεχίσει να οδηγεί το παλιό του αυτοκίνητο για πάντα; Εάν δεν πουλάτε πια κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάποιος άλλος θα το κάνει», υποστήριξε.
Εδώ και καιρό ο CEO της BMW έχει ταχθεί κατά των καθολικών απαγορεύσεων στις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ενόψει της αυξανόμενης πίεσης από τις ρυθμιστικές αρχές στην αυτοκινητοβιομηχανία να περιορίσουν τις εκπομπές άνθρακα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της.
Υψηλή η τιμή των ηλεκτρικών
Η προσφορά πιο αποδοτικών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ήταν καθοριστικής σημασίας τόσο από άποψη κέρδους όσο και από περιβαλλοντική άποψη, υποστήριξε ο Ζίπσε, επισημαίνοντας τα κενά στις υποδομές φόρτισης και την υψηλή τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι εταιρείες έπρεπε επίσης να σχεδιάσουν να αντιμετωπίσουν τη σημερινή εξέλιξη που ζούμε με τις υψηλές τιμές σε ενέργεια και πρώτες ύλες, προνοώντας να είναι πιο αποτελεσματικές στην παραγωγή τέτοιων υλικών και εντείνοντας τις προσπάθειες ανακύκλωσης προκειμένου να μειώσουν το κόστος, όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Έχουμε ένα υψηλό τιμών σήμερα, μπορεί να μην παραμείνουν σε αυτό το επίπεδο, αλλά δεν πρόκειται να επιστρέψουν στις προηγούμενες τιμές», ξεκαθάρισε. «Το πόση ενέργεια χρειάζεστε και χρησιμοποιείτε, και η ανακύκλωση υλικών, είναι σημαντικά θέματα – για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά ακόμη περισσότερο για οικονομικούς λόγους», κατέληξε ο CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Latest News
Παγκόσμιος πυρετός για εξόρυξη υδρογόνου
Ο ενθουσιασμός αυξάνεται για το δυναμικό παράγοντα της καθαρής ενέργειας
Μαίνεται ο πόλεμος τιμών στα EV -Πόσο φθηνότερα θα πουλά η Xiaomi
Το σχέδιο της κινεζικής εταιρείας για να ανταγωνιστεί την Tesla
Το λιώσιμο των πάγων αλλάζει την... ώρα στα ρολόγια μας
Το νερό που ρέει στους ωκεανούς επιβραδύνει την περιστροφή της Γης
Sunlight Group: Στην παραγωγή πρωτότυπης μπαταρίας 2ης ζωής με αφετηρία το Battery2Life
Στο ερευνητικό ευρωπαϊκό συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα Battery2Life συμμετέχει η Sunlight Group
Greenvolt Next και Globalsat: Πρωτοποριακές λύσεις για την πράσινη και έξυπνη ενέργεια
Τι παρουσιάστηκε στην Ετήσια Έκθεση Forward Green και Renewable EnergyTech
Πότε «κλείνει» το πρόγραμμα ΔΥΠΑ για πράσινη οικονομία - 12.000 ευρώ ανά θέση εργασίας
Εχουν ήδη καλυφθεί 4.750 θέσεις, δηλαδή 95% του συνολικού αριθμού των διαθέσιμων θέσεων
Το ESG όλο και πιο ψηλά στις στρατηγικές των εταιρειών
Οι εταιρικές δομές έχουν προσαρμοστεί στο ESG, τόσο σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου όσο και σε ολόκληρο το εύρος των οργανισμών
Ηγέτιδα της ηλιακής ενέργειας η Ελλάδα – Τα στοιχεία του Ember [γραφήματα]
Η Ελλάδα είχε το υψηλότερο μερίδιο ηλιακής ενέργειας στο μείγμα ηλεκτρικής ενέργειας της με 19%
Υστερούν οι επιχειρηματικές δράσεις για το κλίμα - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Οι οριακές βελτιώσεις στην ποιότητα των εκθέσεων για το κλίμα δεν επαρκούν για να υποστηριχθούν οι αντίστοιχες δεσμεύσεις
Εκτός τροχιάς οι στόχοι για τις ΑΠΕ έως το 2030 - Τι δείχνει έρευνα του IRENA
Επίμονοι διαρθρωτικοί φραγμοί και αξιοσημείωτη έλλειψη επενδύσεων απειλούν την πράσινη μετάβαση