Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Όλιβερ Ζίπσε υποστήριξε ότι οι εταιρείες πρέπει να προσέχουν να μην εξαρτώνται υπερβολικά από ορισμένες επιλεγμένες χώρες εστιάζοντας αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, και επισήμανε ότι υπάρχουν ακόμα δυνατότητες στην αγορά των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
«Όταν βλέπετε την τεχνολογία που πλέον αναδεικνύεται και την ώθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει να είσαστε προσεκτικοί γιατί ταυτόχρονα αυξάνετε την εξάρτηση από πολύ λίγες χώρες», είπε ο Zίπσε μιλώντας στη Νέα Υόρκη. Επισήμανε δε ότι η προμήθεια πρώτων υλών για την παραγωγή μπαταριών ελέγχεται κυρίως από την Κίνα.
«Εάν κάποιος δεν μπορεί να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα για κάποιο λόγο, αλλά χρειάζεται ένα αυτοκίνητο, θα προτιμούσατε να του προτείνετε να συνεχίσει να οδηγεί το παλιό του αυτοκίνητο για πάντα; Εάν δεν πουλάτε πια κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάποιος άλλος θα το κάνει», υποστήριξε.
Εδώ και καιρό ο CEO της BMW έχει ταχθεί κατά των καθολικών απαγορεύσεων στις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ενόψει της αυξανόμενης πίεσης από τις ρυθμιστικές αρχές στην αυτοκινητοβιομηχανία να περιορίσουν τις εκπομπές άνθρακα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της.
Υψηλή η τιμή των ηλεκτρικών
Η προσφορά πιο αποδοτικών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ήταν καθοριστικής σημασίας τόσο από άποψη κέρδους όσο και από περιβαλλοντική άποψη, υποστήριξε ο Ζίπσε, επισημαίνοντας τα κενά στις υποδομές φόρτισης και την υψηλή τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι εταιρείες έπρεπε επίσης να σχεδιάσουν να αντιμετωπίσουν τη σημερινή εξέλιξη που ζούμε με τις υψηλές τιμές σε ενέργεια και πρώτες ύλες, προνοώντας να είναι πιο αποτελεσματικές στην παραγωγή τέτοιων υλικών και εντείνοντας τις προσπάθειες ανακύκλωσης προκειμένου να μειώσουν το κόστος, όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Έχουμε ένα υψηλό τιμών σήμερα, μπορεί να μην παραμείνουν σε αυτό το επίπεδο, αλλά δεν πρόκειται να επιστρέψουν στις προηγούμενες τιμές», ξεκαθάρισε. «Το πόση ενέργεια χρειάζεστε και χρησιμοποιείτε, και η ανακύκλωση υλικών, είναι σημαντικά θέματα – για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά ακόμη περισσότερο για οικονομικούς λόγους», κατέληξε ο CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ