Η Honda θα δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για Έρευνα και Ανάπτυξη καθώς ενισχύει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες
Συνολικά 64 δισεκατομμύρια δολάρια σχεδιάζει να δαπανήσει η ιαπωνική Honda Motor για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.
Στους στόχους της περιλαμβάνονται επίσης η παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030. Η στρατηγική αυτή φιλοδοξεί να προσδώσει ώθηση στην παρουσία της εταιρείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου η αμερικανική Tesla ηγείται και οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μην μείνουν άλλο πίσω από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αντιπάλους τους.
Δεν εγκαταλείπουν την υβριδική κίνηση
Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάντως διαμηνύσει ότι παρά τις επενδύσεις τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία. Οι υποστηρικτές των υβριδικών εκτιμούν ότι σε πολλές αγορές -ειδικά ορισμένες αναδυόμενες αγορές- θα υπάρχει για καιρό ζήτηση καθώς οι υποδομές για την υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δεν είναι εκτεταμένες.
«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe.
«Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας οχήματα και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην δραστηριότητά μας».
Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν (64 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν δαπανών για μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.
Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 0,7% στο κλείσιμο της πρωινής διαπραγμάτευσης στο Τόκιο, ξεπερνώντας την πτώση 1,4% του δείκτη Nikkei 225.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ