
Η Honda θα δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για Έρευνα και Ανάπτυξη καθώς ενισχύει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες
Συνολικά 64 δισεκατομμύρια δολάρια σχεδιάζει να δαπανήσει η ιαπωνική Honda Motor για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.
Στους στόχους της περιλαμβάνονται επίσης η παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030. Η στρατηγική αυτή φιλοδοξεί να προσδώσει ώθηση στην παρουσία της εταιρείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου η αμερικανική Tesla ηγείται και οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μην μείνουν άλλο πίσω από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αντιπάλους τους.
Δεν εγκαταλείπουν την υβριδική κίνηση
Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάντως διαμηνύσει ότι παρά τις επενδύσεις τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία. Οι υποστηρικτές των υβριδικών εκτιμούν ότι σε πολλές αγορές -ειδικά ορισμένες αναδυόμενες αγορές- θα υπάρχει για καιρό ζήτηση καθώς οι υποδομές για την υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δεν είναι εκτεταμένες.
«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe.
«Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας οχήματα και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην δραστηριότητά μας».
Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν (64 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν δαπανών για μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.
Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 0,7% στο κλείσιμο της πρωινής διαπραγμάτευσης στο Τόκιο, ξεπερνώντας την πτώση 1,4% του δείκτη Nikkei 225.


Latest News

Τα 4+1 τρόφιμα που «αγαπούν» το κλίμα -Αρνητική έκπληξη τα βιολογικά
Το περιβαλλοντικό και κλιματικό ισοζύγιο των τροφίμων εξαρτάται λιγότερο από το ίδιο το προϊόν και περισσότερο από την καλλιέργεια, τη μεταφορά και τη συσκευασία

Αύξηση εγκατεστημένης δυναμικότητας κατά 2,1 GW για την EDP Renewables
Η εταιρεία συνεχίζει να διαφοροποιεί τις τεχνολογίες της με τις ηλιακές εγκαταστάσεις να διαδραματίζουν βασικό ρόλο, καθώς αντιπροσωπεύουν ήδη το 12% του συνολικού χαρτοφυλακίου της EDPR

Alumil: Τριετές πλάνο με στόχους ESG για ενίσχυση της βιωσιμότητας
Οι δεσμεύσεις της Alumil ανά πεδίο έως το 2025

Ομράν στον ΟΤ: «Υπάρχει έλλειψη γνώσης για την ενεργειακή κρίση»
Η πράσινη μετάβαση να είναι το νέο πολιτικό αφήγημα

Απολογισμός της Παπαστράτος για τη δράση στις αναδασωτέες περιοχές της Αττικής
Στόχος είναι τουλάχιστον το 75% των δέντρων που θα φυτευτούν να καταφέρουν να επιβιώσουν

Κόντρα ΗΠΑ και ΕΕ για τις πράσινες επενδύσεις
Το πακέτο Μπάιντεν για την ενίσχυση των πράσινων επενδύσεων αποτελεί πονοκέφαλο για την ηγεσία της ΕΕ

Νέες περιπέτειες για το υδροηλεκτρικό της Μεσοχώρας
Την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου η συζήτηση στο ΣτΕ. Πιθανή παράταση για τον Μάρτιο

Βιοποικιλότητα: Στο ευρωπαϊκό δικαστήριο η Ελλάδα για μη εφαρμογή διατάξεων της ΕΕ
Η Ελλάδα και άλλες πέντε χώρες δεν εφάρμοσε τον κανονισμό για τα χωροκατακτητικά ξένα είδη

Γρίφος Μασκ για την κινεζική εταιρεία που θα απειλήσει την πρωτιά της Tesla
O Iλον Μασκ εκθείασε τους κινέζους ανταγωνιστές λέγοντας ότι «δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο»

Νέο ιστορικό ρεκόρ: Ξεπέρασαν τα 1,1 τρισ. δολ. οι επενδύσεις στην «πράσινη» ενέργεια
Τα στοιχεία αμβλύνουν τις ανησυχίες ότι η ενεργειακή κρίση θα πλήξει την ενεργειακή μετάβαση