«Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει νωρίτερα από ποτέ και εμείς στο υπουργείο τουρισμού εργαζόμαστε καθημερινά για ποιοτική και ποσοτική μεγέθυνσή του», σημειώνει σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Fortune” o Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, κωδικοποιώντας ανάμεσα στις ενέργειες που έχουν ήδη γίνει στο πλαίσιο αυτό, τις 9 απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, μέχρι τον Οκτώβριο, με πάνω από 460.000 επισκέπτες κάθε εβδομάδα, τις περισσότερες από 3.000.000 διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις από τη Γαλλία προς τη χώρα μας, καθώς και το γεγονός πως στις 28 Μαρτίου ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ 4 απευθείας πτήσεις από τον Καναδά που θα διπλασιαστούν από τον Ιούνιο μέχρι τον Αύγουστο.

Διαβάστε επίσης: Τράπεζα της Ελλάδος: Στα 10,5 δισ. ευρώ οι τουριστικές εισπράξεις το 2021

Αναφορικά με την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι οι Αμερικανοί είναι αυτό που ονομάζουμε high spenders και μαζί με τον ΕΟΤ εντείνουμε τις προσπάθειές μας σε αυτήν την ιδιαίτερα σημαντική αγορά, οι οποίες φαίνεται πώς αποδίδουν, όπως δείχνουν τα δεδομένα.

Υψηλές επιδόσεις

Για τις υψηλές επιδόσεις που παρουσιάζει η κρουαζιέρα κάνει σαφές ότι πρόκειται μια στρατηγική επιλογή, υπογραμμίζοντας ότι από τον Φεβρρουάριο του 2023 ξεκινάνε και οι χειμερινές κρουαζιέρες από την Royal Carribean, ενισχύοντας την λιγότερη δημοφιλή τουριστική περίοδο και ιδιαίτερα την αμερικάνική αγορά.

Ο Υπουργός Τουρισμού μιλά και για το εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για τον τουρισμό, επισημαίνοντας ότι η επένδυση σε δημόσιες υποδομές, η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, η προστασία του περιβάλλοντος, η ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επιχειρηματικότητας συγκαταλέγονται στους 5 στρατηγικούς άξονες για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού οι οποίοι συνάδουν σε μεγάλο βαθμό με τους άξονες του Εθνικού Σχέδιου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott