Σε αστικό λεωφορείο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία κυψελών καυσίμου.
Ειδικότερα, η Toyota Motor Europe (TME) θα προμηθεύσει τη μονάδα κυψελών καυσίμου της Toyota (TFCM) για το νέο αστικό λεωφορείο της Daimler Buses, το Mercedes-Benz eCitaro Range Extender.
Η Daimler Buses είναι μέρος της Daimler Truck AG. Το TFCM2-F-60 είναι μία επίπεδη μονάδα δεύτερης γενιάς που παράγει ισχύ 60 kW και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στην οροφή του λεωφορείου, μαζί με τη μπαταρία και τις δεξαμενές υδρογόνου.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου της Toyota είναι ότι η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού λεωφορείου μπορεί να επεκταθεί στην αστική κυκλοφορία σε περίπου 400 χλμ. για το κανονικών διαστάσεων λεωφορείο και έως 350 χλμ. για την αρθρωτή έκδοση του λεωφορείου. Ο συνδυασμός της μπαταρίας και της κυψέλης καυσίμου ως επέκτασης αυτονομίας εξαλείφει την ανάγκη για ενδιάμεση φόρτιση εν κινήσει.
Σχεδίαση
Οι μηχανικοί της TME θα υποστηρίξουν τη συνολική σχεδίαση του συστήματος και την ενσωμάτωση της μονάδας στον δίαυλο για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη απόδοση, ισχύ και διάρκεια ζωής. Η απόδοση της μονάδας βαρέως τύπου οδηγεί σε συγκριτικά χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου σε σχέση με την παραγωγή ενέργειας. Με έναν ενσωματωμένο μετατροπέα τάσης, το TFCM λειτουργεί σε εύρος τάσης από 450 έως 700 βολτ και πιο αποτελεσματικά στα περίπου 30 kW.
Σύμφωνα με το όραμά της για μία κοινωνία χωρίς άνθρακα, όπως αναφέρει η ιαπωνική μάρκα, προωθεί την εφαρμογή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου πέρα από τα επιβατικά αυτοκίνητα, ώστε να περιλαμβάνει φορτηγά βαρέως τύπου, μικρά φορτηγά, βάρκες και λεωφορεία.
Οι συνεργασίες
Για την υλοποίηση αυτού του στόχου η φίρμα δημιουργεί συνεργασίες με αρκετούς ευρωπαϊκούς κατασκευαστές αυτοκινήτων που μοιράζονται το ίδιο όραμα για το υδρογόνο. Η συγκέντρωση όλων των τύπων εφαρμογών υδρογόνου γύρω από την υποδομή υδρογόνου θα υποστηρίξει την ανάπτυξη οικοσυστημάτων όπου η κινητικότητα του υδρογόνου μπορεί να επεκταθεί περαιτέρω.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με τα λεωφορεία της Daimler και με χαρά βλέπουμε ότι οι δραστηριότητές μας στις πωλήσεις μονάδων υδρογόνου στην Ευρώπη συνεχίζουν να επεκτείνονται. Η Toyota έχει δεσμευτεί να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα και πιστεύουμε ότι το υδρογόνο είναι ένα από τα βασικά δομικά στοιχεία μίας μελλοντικής κοινωνίας χωρίς άνθρακα» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor Europe, Matt Harrison.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Πόσες εύκρατες μέρες θα χάσουν διαφόρες χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής - Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα
Μέχρι το τέλος του αιώνα, οι κάτοικοι των βόρειων χωρών θα δουν γενικά ηλιόλουστες, ανοιξιάτικες μέρες να εμφανίζεται νωρίτερα τον χειμώνα
HELLENiQ ENERGY: Έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy στην Κύπρο ως προμηθευτής πράσινης ενέργειας
Ξεκίνησε η εμπορική δραστηριότητα στην προμήθεια ηλεκτρισμού από ΑΠΕ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη για τις πυρκαγιές - Οι διαγωνισμοί που «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη της Ελλάδας για τις πυρκαγιές - Πώς προχωρά η εξέλιξη των προγραμμάτων
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Χωρίς στόχο για μηδενικές εκπομπές, πάνω από τις μισές ιδιωτικές εταιρείες
Μεγαλώνει το χάσμα σε σχέση με τις εισηγμένες
Η Volvo λανσάρει φτηνό κινέζικο EV στις ΗΠΑ και ... ανησυχεί την Tesla
Το EX30 κατασκεύασε η Volvo Cars, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων που ανήκει στην κινεζική Geely
Στο Ταμείο Ανακαμψης το έργο «Εξοικονόμηση ενέργειας σε επιχειρήσεις - Φωτοβολταϊκά στις επιχειρήσεις»
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 161.502.400 ευρώ
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα