H εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφώνησε να αγοράσει τα M/V Seaspan Manila και M/V Seaspan Melbourne και τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu έκαστο που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005, αντίστοιχα. Τα πλοία θα αποκτηθούν έναντι συνολικού τιμήματος 37 εκατ. δολ. Η εταιρεία θα αναλάβει και τις υπάρχουσες συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων. Και οι δύο εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με ίδια κεφάλαια της εταιρείας.
– Το M/V Seaspan Manila αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουλίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Φεβρουάριο του 2025 με ναύλο στα 20.250 δολ ανά ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολ την ημέρα και ανώτατο όριο 21.000 δολ ανά ημέρα μέχρι το τέλος της περιόδου ναύλωσης.
-Το M/V Seaspan Melbourne αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουνίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι οι νέες ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από περίπου 20 δολ στα EBITDA της Euroseas. Μετά την παράδοση των παραπάνω πλοίων, θα έχουμε ένα στόλο δεκαοκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο νερό και ένα πρόγραμμα κατασκευής επτά νεότευκτων containerships που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τρίμηνου του 2023 και το δεύτερου τρίμηνου του 2024.
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ