Η αισιοδοξία για μία πολύ καλή χρονιά φέτος στο Yachting, εκτός συνταρακτικού απροόπτου, επιβεβαιώθηκε και στις πρώτες ημέρες της έκθεσης επανδρωμένων επαγγελματικών θαλαμηγών στο Ναύπλιο (7ο Mediterranean Yacht Show-MEDYS 2022) που διοργανώνει για το διάστημα 30/4-4/5 ο Ελληνικός Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού (GYA) σε συνεργασία με τον Δήμο Nαυπλιέων.
Όπως τόνισε μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεσης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού κ. Μιχάλης Σκουλικίδης το 7ο MEDYS είναι μια μεγάλη διοργάνωση, η μεγαλύτερη charter έκθεση στο κόσμο όσον αφορά τον αριθμό και το μήκος των σκαφών που συμμετέχουν. Στην Ελλάδα η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός και ευτυχώς αναπτύσσεται. Η αιχμή του δόρατος, που είναι ο θαλάσσιος τουρισμός, επωφελείται από τα νησιά , τις ακτές, τις μοναδικές θάλασσες και τον καταπληκτικό καιρό. Για αυτό και η Ελλάδα δικαίως θεωρείται ο παράδεισος του yachting από όλον τον κόσμο, πρόσθεσε ο ίδιος.
Στην συνέχεια εξήγησε ότι στο Ναύπλιο συμμετέχουν 90 σκάφη πολύ μεγάλα και επειδή, γέμισε το λιμάνι, 20 σκάφη μπήκαν σε λίστα αναμονής. Έχουμε 550% περισσότερα σκάφη, μεγαλύτερα σε μήκος και καλύτερα από όλα τα σκάφη που κατόρθωσαν να εκθέσουν Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία μαζί, στην αντίστοιχη έκθεση MYBA στην Βαρκελώνη που τελείωσε λίγες ημέρες πριν αρχίσει η MEDYS στο Ναύπλιο και η οποία με μόνο 16 σκάφη καλύπτει τη Κεντρική και Δυτική Μεσόγειο.
Επάρκεια
Αυτό δείχνει τόνισε ο κ. Σκουλικίδης και την απόλυτη επάρκεια των σκαφών με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια σε ποσότητα και ποιότητα και ότι δεν έχουμε καμία ανάγκη βοήθειας από σκάφη με ξένη σημαία.
Στο σημείο αυτό ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού υπογράμμισε για μία ακόμη φορά την αντίθεση του σε ρυθμίσεις του προσφάτου νόμου για τα σκάφη αναψυχής που δημιουργούν όπως υποστήριξε αθέμιτο ανταγωνισμό από τα σκάφη με ξένη σημαία προς τα σκάφη με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια. Θα υπάρξει φυγή σκαφών άνω των 35 μέτρων από την Ελληνική επαγγελματική άδεια και την Ελληνική σημαία, εκτίμησε
Τέλος σύμφωνα με τον κ. Σκουλικίδη, για την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλασσίου τουρισμού θα πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες προωθητικές ενέργειες όπως η συμμετοχή του ΕΟΤ σε κλαδικές εκθέσεις του εξωτερικού για επανδρωμένα σκάφη, η διαφήμιση του Ελληνικού Θαλάσσιου Τουρισμού σε διεθνή εξειδικευμένα έντυπα από τον ΕΟΤ, η ενεργή συμμετοχή του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού που έχει και τη γνώση της διεθνούς αγοράς yachting, στις αποφάσεις για την κατανομή αυτής της διαφήμισης. Προτείνουν ακόμη την δημιουργία Εθνικού Συμβουλίου Yachting, την πάταξη των παράνομων ναυλώσεων, την αποφυγή λήψης αποσπασματικών και μη τεκμηριωμένων αποφάσεων κ.λ.π.
Latest News
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων