Κατά 20% αναμένεται να μειωθούν σε πρώτη φάση οι χρόνοι διέλευσης φορτηγών από την Πύλη 16 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μετά το μνημόνιο συναντίληψης, που υπεγράφη προ τετραημέρου, μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και του Α’ Τελωνείου Εισαγωγών-Εξαγωγών.
Στόχος, να περιοριστούν οι σημαντικές καθυστερήσεις που σημειώνονται επί σειρά ετών κατά την είσοδο και έξοδο των βαρέων οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι, όπως ανέφερε σήμερα ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα δημοσιογράφων, με την ευκαιρία της άφιξης των δύο νέων γερανογεφυρών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Αποσυμφόρηση
Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, που τέθηκε σε ισχύ στις 6 Μαΐου, ανασχεδιάζεται η διαδικασία εισόδου κενών φορτηγών στην Ελεύθερη Ζώνη (Ε/Ζ) του λιμανιού, για τη διευκόλυνση των ροών εισόδου-εξόδου από τις πύλες 10 και 16, ώστε να διενεργούνται χωρίς καθυστερήσεις οι παραδόσεις και παραλαβές των φορτίων. Συγκεκριμενα, τα κενά κοντέινερς θα διέρχονται και από την Πύλη 10, το ωράριο της οποίας προβλέπεται να διευρυνθεί, ώστε να λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί ώς τις 7 το βράδυ (έναντι του ισχύοντος 8.00-16.00), με στόχο να αποσυμφορηθεί η κίνηση στην επιβαρυμένη 16.
Αναλυτικότερα, προβλέπονται οι εξής ενέργειες: 1)ενεργοποιείται δεύτερη ροή εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 10, κατά τις ώρες συμφόρησης, 2) διευρύνεται -όπως προαναφέρθηκε- το ωράριο λειτουργίας της, 3) δημιουργούνται δύο νέες ροές εισόδου κενών φορτηγών όλων των τύπων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από την Πύλη 16 και 4) ενεργοποιείται και έκτη ροή εξόδου από την Πύλη 16 κατά τις ώρες συμφόρησης.Η διαχείριση των ροών εισόδου-εξόδου όλων των τύπων κενών φορτηγών και κενών εμπορευματοκιβωτίων, ανατίθεται στην ΟΛΘ Α.Ε., υπό την εποπτεία του αρμόδιου Τελωνείου, δια του μηχανογραφικού συστήματος της ΟΛΘ Α.Ε., αλλά και δια της διενέργειας φυσικών ελέγχων από το Α’ Τελωνείο Θεσσαλονίκης. Πάντως, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος δεν σταματά εδώ, καθώς όπως είπε ο κ. Λιάγκος, πρόκειται να γίνουν περισσότερες ενέργειες για τη διευθέτηση του θέματος.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα