
Έσοδα ύψους 236,617 εκατ. δολ πέρυσι και καθαρά κέρδη 85,7 εκατ. δολ κατέγραψε για το πρώτο τρίμηνο του 2022 η Navios Maritime Partners L.P., η οποία την προηγούμενη χρονιά απορρόφησε την Navios Acquisition και την Navios Containers. Η Navios Partners ανακοίνωσε παράλληλα ότι τα συνολικά έσοδα που έχει συμβολαιοποιήσει με ναυλώσεις των πλοίων της ανέρχονται σε 2,8 δις. δολ. μέχρι το 2031.
Η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Partners δήλωσε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Navios Partners κατέγραψε έσοδα 236,6 εκατομμύρια δολάρια, EBITDA 126,1 εκατομμύρια δολάρια και καθαρά κέρδη $85,7 εκατομμύρια, ή $2,78 κέρδη ανά κοινή μονάδα.”
Η Αγγελική Φράγκου συνέχισε, «Βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι ενός πολέμου στην Ουκρανία, των αυξανόμενων επιτοκίων και μιας πολιτικής μηδενικού Covid στην Κίνα. Δεν υπάρχει κρυστάλλινη σφαίρα για να καταλάβουμε πώς θα εξελιχθεί αυτό. Στο μεταξύ, οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες ενεργούν γρήγορα για να ικανοποιήσουν τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες τους, ενώ εξετάζουν και μακροπρόθεσμες πολιτικές υπό το φως αυτών των αβεβαιοτήτων».
Η Αγγελική Φράγκου δήλωσε επίσης, «Πιστεύουμε ότι η διαφοροποιημένη δομή του στόλου μας προσφέρει την ευκαιρία για συνεχή ανάπτυξη. Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, αυτό το τρίμηνο συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε τέσσερα δεξαμενόπλοια Aframax / LR2 συνδεδεμένα με ναυλοσύμφωνα, από άλλον αντισυμβαλλόμενο. Αυτά τα πλοία έχουν σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και μπορούν να μεταφέρουν είτε αργό πετρέλαιο είτε προϊόντα πετρελαίου. Μέσω αυτής της συναλλαγής, εισήλθαμε σε ένα νέο υποτμήμα με μειωμένο ρίσκο και εξαιρετικές μακροπρόθεσμες προοπτικές».
Συμφωνία
Επισημαίνεται ότι τον Απρίλιο του 2022, η Navios Partners συμφώνησε να αγοράσει τέσσερα νεότευκτα πλοία Aframax/LR2 χωρητικότητας 115.000 dwt το κάθε ένα, έναντι 58,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα (συν 4,2 εκατομμύρια δολάρια σε πρόσθετα χαρακτηριστικά). Τα σκάφη έχουν σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Αναμένεται να παραδοθούν στον στόλο της Navios Partners το 2024 και το πρώτο τρίμηνο του 2025. Τα τέσσερα πλοία συνδέονται με μακροχρόνιες ναυλώσεις που αναμένεται να αποφέρουν περίπου 185 εκατομμύρια δολάρια έσοδα.
Συνολικά από όλες τις ναυλώσεις πλοίων της η Navios Partners έχει συμβολαιοποιήσει έσοδα ύψους 2,8 δις. δολ. μέχρι το 2031.
Η Navios Partners ελέγχει και εκμεταλλεύεται έναν στόλο 150 πλοίων εκ των οποίων τα 54 είναι πλοία χύδην ξηρού φορτίου, τα 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα 49 πλοία δεξαμενόπλοιων.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα