Με νέα επωνυμία, η οποία ωστόσο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, θα μπορέσουν να επαναλειτουργήσουν τα εστιατόριά τους οι δικαιοδόχοι της McDonald’s στη Ρωσία, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή το πρακτορείο ειδήσεων TASS, επικαλούμενο τον Όλεγκ Παρόεφ, γενικό διευθυντή της McDonald’s Ρωσίας.
«Θα υπάρξει ένα νέο brand και θα προσφέρουμε τη δυνατότητα στους σημερινούς δικαιοδόχους μας να ενταχθούν στο νέο σύστημα με νέους εμπορικούς όρους, με τους οποίους μπορούν είτε να συμφωνήσουν είτε να αρνηθούν», είπε ο Παρόεφ. «Είναι προς το συμφέρον όλων να λανσαριστεί η νέα επωνυμία το συντομότερο δυνατό», πρόσθεσε.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι η επωνυμία των McDonald’s θα πρέπει να αλλάξει. Δεν θα μπορούν να εργαστούν υπό αυτό το brand, όπως ξεκαθάρισε ο Παρόεφ: «Τα δικαιώματα της επωνυμίας κατέχονται από την εταιρεία, μάς δόθηκαν για χρήση στη ρωσική επικράτεια, την οποία η McDonald’s Ρωσίας έχει «υπομισθώσει» σε δικαιοδόχους».
Πωλούνται τα ιδιόκτητα καταστήματα
Η εταιρεία γρήγορης εστίασης πουλάει τα δικά της εστιατόριά της στη Ρωσία σε έναν από τους ντόπιους δικαιοδόχους της, ο οποίος θα τα μετονομάσει, τερματίζοντας έτσι μια δυναμική πορεία που κράτησε περισσότερες από τρεις δεκαετίες στη χώρα. Όπως όλα δείχνουν, θα τα αγοράσει ο Αλεξάντερ Γκόβορ, ο οποίος διαχειρίζεται μια επιχείρηση franchise 25 εστιατορίων μέσω της εταιρείας του GiD LLC.
Ο Παρόεφ δεν αποσαφήνισε τι θα μπορούσε να συμβεί με τους δικαιοδόχους που θα αρνηθούν να συμφωνήσουν στη νέα επωνυμία, αλλά τα σχόλιά του υποδήλωναν ότι ο άλλος μεγάλος δικαιοδόχος της McDonald’s στη Ρωσία, η Rosinter Restaurants, ίσως χρειαστεί να μετονομάσει τα εστιατόρια, να σταματήσει τη λειτουργία τους ή να παρουσιάσει ένα εναλλακτικό σχέδιο.
Από τη μεριά της η Rosinter αρνήθηκε να προβεί σε σχολιασμό.
Ποιοι σκέφτονται την επιστροφή
Ορισμένες άλλες εταιρείες που αποχωρούν από τη ρωσική επικράτεια λόγω των κυρώσεων, φαίνεται να έχουν αφήσει ανοιχτή την πόρτα της επιστροφής τους. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault πρόκειται να πουλήσει το πλειοψηφικό της μερίδιο στην αυτοκινητοβιομηχανία Avtovaz, σε ρωσικό επιστημονικό ινστιτούτο, σύμφωνα με πληροφορίες, για μόλις ένα ρούβλι, αλλά θα διατηρήσει μια εξαετή option για να την αγοράσει ξανά.
Ο Παρόεφ δήλωσε ότι οποιαδήποτε προοπτική επιστροφής για τα McDonald’s είναι πολύ μακρινή, αλλά δεν την απέκλεισε. «Είναι προς το συμφέρον όλων η McDonald’s να επιστρέψει κάποια μέρα στη Ρωσία», είπε.
Latest News
Το στοίχημα του Παρισιού ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων - Γιατί πιέζονται οι τιμές σε σπίτια και ξενοδοχεία
Μόνο το 1/3 των διαθέσιμων ενοικιαζόμενων Airbnb για την περιοχή του Παρισιού έχουν κρατηθεί μέχρι στιγμής
Τα συνδικάτα επιστρέφουν - Η ιστορική νίκη του UAW στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Τενεσί
Η νίκη στο εργοστάσιο του Τενεσί βοηθά το συνδικάτο στην επίτευξη του στόχου της να κάνει μέλη εργάτες που δουλεύουν σε ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες
Παγκόσμια οικονομία: Η σφραγίδα της Fed και η κρίση στη Μέση Ανατολή
Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία, τη γεωπολιτική και τις αγορές την εβδομάδα που πέρασε
Πόσο πωλείται θρυλικό νησί των πειρατών ανοιχτά της Φλόριντα
Το Black's Island, το οποίο βρίσκεται στο Port St. Joe's Bay στα ανοικτά των ακτών της Φλόριντα, είναι ένα θέρετρο τεσσάρων αστέρων με 26 παραθαλάσσια μπανγκαλόου
Ιταλία: Επιβίωσε από την αξιολόγηση της S&P Global Ratings
Η χώρα εξακολουθεί να αξιολογείται στο BBB
Επενδυτές σε… απόγνωση δοκιμάζονται από τα σκαμπανεβάσματα των αγορών
Οι διαχειριστές κεφαλαίων πρέπει τώρα να αποφασίσουν εάν η τελευταία πτώση των μετοχών των τεχνολογκών κολοσσών είναι κάτι που πρέπει να φοβούνται ή απλώς ένα χτύπημα
Τα γερμανικά ΙΧ είναι τα καλύτερα στον κόσμο - Δεν πρέπει να φοβούνται τα κινέζικα
Ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ΕV στην Κίνα και την Ευρώπη, καθώς και στις ΗΠΑ, έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες
Συνωστισμός στα ενεχυροδανειστήρια του Μπρούκλιν για πουλήσουν χρυσό
Για ποιο λόγο πουλάνε χρυσό - Γιατί αγοράζουν χρυσό στην Κίνα
Πώς είναι πραγματικά η τετραήμερη εργασία
Η πανδημία, άλλαξε την νοοτροπία της εργασίας καθώς οι άνθρωποι ένιωθαν τόσο ταλαιπωρημένοι, αγχωμένοι και εξαντλημένοι
Τι ψάχνει η Campari στην Ασία - Το επιθετικό πλάνο του νέου CEO
Τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 15% έως 20% των παγκόσμιων πωλήσεών