Τέλος στους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ στα αυτοκίνητα.
Σε μια ιστορική στιγμή για την αυτοκίνηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε την Τετάρτη στη σύνοδο ολομέλειας υπέρ της απαγόρευσης των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες.
Οι ευρωβουλευτές εξέφρασαν τις απόψεις τους για οκτώ από τις προτάσεις της μεγάλης νομοθετικής δέσμης που παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούλιο του 2021 για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 55 % έως το 2030.
Μετά από αυτή την ψηφοφορία, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία είναι τα μόνα που ανταποκρίνονται στον ευρωπαϊκό στόχο για μηδενικές εκπομπές ρύπων από το 2035 και θα γίνουν de facto τα μόνα που θα πωλούνται στην αγορά. Από το 2020, η Ευρώπη επέβαλε ένα μέσο ανώτατο όριο 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, το οποίο επρόκειτο να μειωθεί κατά 37,5% το 2030.
Πλέον, η ΕΕ στοχεύει σε μείωση που θα μπορούσε να φθάσει το 50% το 2030 και μετά στο 100% το 2035. Κατά της πρότασης αυτής, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα είχε κάνει πρόταση για μείωση 90% στις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα έως το 2035. Αυτό θα επέτρεπε τη συνέχιση της πώλησης νέων υβριδικών αυτοκινήτων, συνεκτιμώντας τον άνθρακα που εκπέμπεται από τη βιομηχανία κατά την παραγωγή ενός αυτοκινήτου.
«Είναι ασυμβίβαστο με τη συμφωνία του Παρισιού» και διακυβεύει τον ευρωπαϊκό στόχο της ουδετερότητας των εκπομπών άνθρακα το 2050, τόνισε ο Pascal Canfin, πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής για το περιβάλλον, αναμένοντας την ψηφοφορία. Ο ίδιος κατήγγειλε «ριζοσπαστικοποίηση κατά του Πράσινου Συμφώνου», θύματος του «έντονου λόμπι» βιομηχάνων, όπως είπε.
Μετά το αποτέλεσμα, ο κ. Canfin χαιρέτισε και μίλησε για «μια μεγάλη νίκη» και για «ιστορική απόφαση που μας οδηγεί σε μια νέα εποχή, αυτή της κλιματικής ουδετερότητας».
Η απόφαση θα πρέπει πλέον να εξεταστεί από τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων.
Avec le vote mettant fin à la vente de voitures non zero emissions en 2035 nous prenons une décision historique qui nous mène vers une nouvelle ère celle de la neutralite climat. C’est une victoire majeure ! @Renaissance_UE
— Pascal Canfin (@pcanfin) June 8, 2022
Τέλος και στα υβριδικά αυτοκίνητα
Οι νέοι κανονισμοί θα ευνοήσουν περαιτέρω τα ηλεκτρικά οχήματα και θα απομακρύνουν τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά, που συνδυάζουν βενζινοκινητήρες και μπαταρίες.
Αυτό είναι αρκετό για να ανησυχήσει τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος απασχολεί 14,6 εκατομμύρια ανθρώπους στην ΕΕ και ο οποίος εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν τη «τεχνολογία μετάβασης».
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»