Σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το συνολικό κόστος των παρεμβάσεων στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Αυτό αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος νωρίτερα σήμερα επισκέφθηκε την περιοχή μαζί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Με τα έργα υποδομών που σχεδιάζονται ή βρίσκονται σε εξέλιξη «λύνονται ζητήματα ετών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται η αναπτυξιακή προοπτική που έχει ανάγκη η περιοχή» στην οποίαν κατοικούν περισσότεροι από 400.000 άνθρωποι, σημειώνει σε ανάρτησή του στο facebook.
Οδικά και σιδηροδρομικά έργα
«Προχωράμε σε οδικά έργα ύψους περίπου 400 εκ. ευρώ και σιδηροδρομικά έργα 700 εκ. ευρώ. Τα επόμενα χρόνια η Αττική Οδός θα φτάνει σε Ραφήνα και Λαύριο, ενώ τα δύο σημαντικά αυτά λιμάνια θα συνδέονται μέσω του Προαστιακού Σιδηροδρόμου με το υπόλοιπο δίκτυο προσφέροντας καλύτερες και ασφαλέστερες μετακινήσεις, ανοίγοντας, παράλληλα, τον δρόμο για την ουσιαστική αξιοποίηση της δυναμικής των δύο λιμανιών», προσθέτει.
- Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Έχουμε δημοπρατήσει έργα άνω των 8 δισ. ευρώ
Αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις
«Με τα αντιπλημμυρικά έργα ύψους περίπου 300 εκ. ευρώ θωρακίζουμε περιοχές όπως η Ραφήνα, ο Μαραθώνας και η Νέα Μάκρη από πλημμυρικά φαινόμενα. Παράλληλα, ‘’τρέχουν’’ τα νέα έργα αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ στην Ανατολική Αττική που ανέρχονται περίπου στα 800 εκ. ευρώ. Σε αυτά εντάσσεται και η κατασκευή σήραγγας άνω του 1 χλμ. για την εξυπηρέτηση των Δήμων Ραφήνας – Πικερμίου και Σπάτων – Αρτέμιδος», σημειώνει ακόμα ο υφυπουργός Υποδομών.
Η σύσκεψη
Αναφορικά με τη σύσκεψη με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Αντιπεριφέρειας, στην Παλλήνη, ο κ. Καραγιάννης σημειώνει ότι «είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για όσα γίνονται στην Ανατολική Αττική και θα αλλάξουν την εικόνα μιας περιοχής του Λεκανοπεδίου που μεγαλώνει διαρκώς».
«Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή πιστεύουμε, άλλωστε, ότι η ανάπτυξη, η πρόοδος και η βελτίωση της καθημερινότητας περνούν μέσα από τις σύγχρονες υποδομές», καταλήγει.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου