Στο φως της δημοσιότητας δόθηκαν τα σχέδια για το πρώτο ρυμουλκό στον κόσμο που θα κινείται με αμμωνία και τα οποία έλαβαν έγκριση, ξεπερνώντας τις μοναδικές προκλήσεις που σχετίζονται αυτού του είδους την πρόωση.

Το σκάφος σχεδιάζεται ως μέρος των πλάνων της ιαπωνικής κυβέρνησης για την προώθηση της πράσινης τεχνολογίας και στόχος είναι να καταπλεύσει στο λιμάνι της Γιοκοχάμα το 2024.

Διαβάστε επίσης: Σήκωσε άγκυρα ο Sparky, το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό ρυμουλκό στον κόσμο

Ο ιαπωνικός νηογνώμονας (Nippon Kaiji Kyokai – ClassNK)), χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στη NYK Line και την IHI Power Systems Co. Η NYK είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του κύτους και την επίβλεψη της κατασκευής, ενώ η IHI ανέπτυξε το σχέδιο για έναν τετράχρονο κινητήρα για το ρυμουλκό.

«Χρησιμοποιώντας την αμμωνία ως καύσιμο για τα πλοία, θα είναι δυνατό να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τη διάρκεια των ταξιδιών», επισημαίνει η NYK, ενώ επισημαίνει επίσης τις σχεδιαστικές προκλήσεις για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου του σκάφους. «Για αυτό το AiP, η NYK Line και η IPS επιχείρησαν έναν σχεδιασμό για την ασφαλή και πρακτική εγκατάσταση εξοπλισμού που σχετίζεται με το καύσιμο αμμωνίας σε περιορισμένο χώρο επί του σκάφους, αναπτύσσοντας έναν κινητήρα καυσίμου αμμωνίας, επιλέγοντας εξοπλισμό και επινοώντας τη διάταξη του εξοπλισμού στο σχεδιασμό». Οι εταιρείες ανέφεραν ότι κατάφεραν να ξεπεράσουν μοναδικές προκλήσεις για να επιτύχουν το σχέδιο για το A-Tug, χωρίς να αλλάξουν το μέγεθος ενός συμβατικού ρυμουλκού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα