Τον προηγούμενο μήνα, οι διεθνείς πτήσεις συνολικά στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν μειωθεί μεσοσταθμικά κατά 16% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019, πλην της Ελλάδας, η οποία παρουσιάζει αύξηση 1%, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2019. Αυτό τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στο Open, προσθέτοντας: «Και αυτό δεν έγινε τυχαία. Είναι το επιστέγασμα της συλλογικής δουλειάς και της σωστής προετοιμασίας που κάναμε όλο το προηγούμενο διάστημα».

Περιοδεία στην Κρήτη

Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης στον μεγάλο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και τους δώδεκα μήνες τον χρόνο, προαναγγέλλοντας ότι η επόμενη καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό -που αποτελεί, όπως επεσήμανε, τη νέα ισχυρή τάση στο τουριστικό προϊόν παγκοσμίως- θα ξεκινήσει από την ορεινή Κρήτη.

Διαβάστε επίσης: Αεροδρόμια: Ο επιπτώσεις στην Ελλάδα από την κατάσταση στην Ευρώπη

«Η Κρήτη έχει όλα τα εχέγγυα να γίνει δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός», δήλωσε ο κ. Κικίλιας, φέρνοντας ως παράδειγμα τις δυναμικές επιδόσεις από τις τουριστικές αφίξεις στην πόλη του Ηρακλείου, οι οποίες τον Ιούνιο ξεπέρασαν -όπως είπε- το μισό εκατομμύριο. «Τον Ιούνιο, οι αφίξεις στο Ηράκλειο άγγιξαν τις 597.800, με τις αφίξεις από τη Γερμανία να καταγράφουν αύξηση 14,16%, από τη Μ. Βρετανία αύξηση 14,17% και από την Αυστρία αύξηση 26% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019. Βάσει των τελευταίων στοιχείων, φθάνουν κάθε ημέρα, εδώ, 16.000 ταξιδιώτες, αριθμός που αυξάνει στις 27.000 κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν ένα γήπεδο που έρχεται καθημερινά μόνο στο Ηράκλειο, εάν επιχειρούσαμε να κάνουμε τον παραλληλισμό αυτόν. Και καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνουν τα μεγέθη αυτά για την οικονομία, τον επιχειρηματικό κόσμο και την πρωτογενή παραγωγή. Έτσι ισοσκελίζουμε και τις απώλειες από τη ρωσική τουριστική αγορά. Και χαίρομαι, πραγματικά, που βλέπω γεμάτα μαγαζιά στην περιοδεία μου στην Κρήτη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Εναλλακτικοί προορισμοί

Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εναλλακτικών προορισμών της χώρας μας και στις προσπάθειες που έχουν γίνει, όλο το προηγούμενο διάστημα, προκειμένου να «φωτιστούν» όσο το δυνατόν περισσότεροι μη δημοφιλείς -μέχρι σήμερα- προορισμοί ανά την Ελλάδα. «Κοιτάξτε, το brand Ελλάδα. Το brand Ελλάδα είναι ισχυρό, γιατί δουλέψαμε σκληρά όλο το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Και το μέρισμα από το τουριστικό μας προϊόν έρχεται, αυτή τη στιγμή, να επιστραφεί στη μέση ελληνική οικογένεια», τόνισε.

«Τουρισμός για Όλους»

Σχετικά με το νέο πλήρως αναβαθμισμένο, ψηφιακό πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» του Υπουργείου Τουρισμού, ο κ. Κικίλιας επισήμανε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων αναμένεται να ανοίξει το Σάββατο και επανέλαβε ότι το e-voucher των 150 ευρώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους δικαιούχους μέχρι και τον Ιούνιο του 2023, για τη διαμονή τους σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο ή κατάλυμα, όποτε το επιθυμούν. Παράλληλα, ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα που «τρέχει» για τη βόρεια Εύβοια -ύψους έως 150 ευρώ- και τη Σάμο -ύψους έως 300 ευρώ- προκειμένου να στηριχθεί στρατηγικά ο εσωτερικός τουρισμός και η τοπική επιχειρηματικότητα ξεχωριστά στις δύο αυτές περιοχές, που επλήγησαν πέρυσι από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα ακραία φυσικά φαινόμενα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott