Εντυπωσιακή για τον τουρισμό χαρακτήρισε τη χρονιά που διανύουμε ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος παραβρέθηκε σε σύσκεψη με εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου, συνεχίζοντας την περιοδεία του στην Κρήτη.
Ο κ. Κικίλιας άκουσε τους φορείς και τα προβλήματα που είπαν ότι αντιμετωπίζουν, με επίκεντρο τις αυξήσεις στα κόστη αλλά και την έλλειψη προσωπικού.
Μαύρη εργασία
«Δυστυχώς, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος και λιγότερο του τουρισμού, υπάρχει ακόμη η μαύρη εργασία. Γι’ αυτό και βλέπετε να καλύπτεται ένα κομμάτι αυτού, πέρα από τις προσπάθειες που έχει κάνει ο ιδιωτικός τομέας και το κράτος» είπε ο κ. Κικίλιας. Ο ίδιος συνέστησε στους ξενοδόχους και στους ιδιότητες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, να προσφέρουν ποιοτικές και καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας.
«Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές μας στο εξωτερικό, αυτοί φέρνουν τον κόσμο στην Ελλάδα και φροντίζουν, έτσι ώστε να έρθει τις επόμενες χρονιές ακόμη περισσότερος» εξήγησε ο υπουργός Τουρισμού. Αναγνώρισε δε, το πρόβλημα με την έλλειψη εργαζομένων στον τουρισμό, εκτιμώντας ωστόσο πως είναι πανευρωπαϊκό.
«Με το υπουργείο Εργασίας και τον ΟΑΕΔ, γίνονται προσπάθειες για κατάρτιση και εκπαίδευση ανέργων, ώστε να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί ο τουριστικός κλάδος Θα υπάρξουν περαιτέρω κινήσεις από την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα, όμως το μέρισμα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να πηγαίνει σε όλους. Στην κοινωνία, στους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους επιχειρηματίες, οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να πηγαίνει και στους εργαζόμενους στον τουρισμό» πρόσθεσε ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στις διαφημιστικές καμπάνιες για τη χώρα μας από τον ΕΟΤ.
- Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Επεκτείνεται το πρόγραμμα απασχόλησης της ΔΥΠΑ (ΟΑΕΔ) για μακροχρόνια άνεργους 55 – 67 ετών
Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
«Εμείς δεν μιλάμε θεωρητικά. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας που ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε ο κ. Κικίλιας, που επανέλαβε το στόχο, ο τουρισμός στην Κρήτη να επιμηκυνθεί στους 12 μήνες.
«Στόχος μας και φιλοδοξία μας είναι να επιμηκυνθεί η περίοδος. 12 μήνες τουριστική περίοδος στην Κρήτη με ό,τι σημαίνει αυτό. Εργασία για όλους, αυξημένα εισοδήματα για όλους και ανάπτυξη για το νησί και όλη τη χώρα» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Τον Βασίλη Κικίλια συνόδευε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η διαφημιστική καμπάνια επί 12 μήνες θα συνεχιστεί, ενώ πρόσθεσε ότι γίνονται κινήσεις προκειμένου να αυξηθούν μέσα στο χειμώνα και οι πτήσεις από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.
«Κατεξοχήν η Κρήτη έχει τις δυνατότητες να στηρίξει το χειμερινό τουρισμό» είπε ο κ. Φραγκάκης και πρόσθεσε ότι υπάρχει συνεχής και συστηματική συζήτηση για αύξηση των πτήσεων τη χειμερινή περίοδο.
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.