Εντυπωσιακή για τον τουρισμό χαρακτήρισε τη χρονιά που διανύουμε ο αρμόδιος υπουργός Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος παραβρέθηκε σε σύσκεψη με εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου, συνεχίζοντας την περιοδεία του στην Κρήτη.

Ο κ. Κικίλιας άκουσε τους φορείς και τα προβλήματα που είπαν ότι αντιμετωπίζουν, με επίκεντρο τις αυξήσεις στα κόστη αλλά και την έλλειψη προσωπικού.

Μαύρη εργασία

«Δυστυχώς, κυρίως σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος και λιγότερο του τουρισμού, υπάρχει ακόμη η μαύρη εργασία. Γι’ αυτό και βλέπετε να καλύπτεται ένα κομμάτι αυτού, πέρα από τις προσπάθειες που έχει κάνει ο ιδιωτικός τομέας και το κράτος» είπε ο κ. Κικίλιας. Ο ίδιος συνέστησε στους ξενοδόχους και στους ιδιότητες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, να προσφέρουν ποιοτικές και καλά αμοιβόμενες θέσεις εργασίας.

«Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι οι πρεσβευτές μας στο εξωτερικό, αυτοί φέρνουν τον κόσμο στην Ελλάδα και φροντίζουν, έτσι ώστε να έρθει τις επόμενες χρονιές ακόμη περισσότερος» εξήγησε ο υπουργός Τουρισμού. Αναγνώρισε δε, το πρόβλημα με την έλλειψη εργαζομένων στον τουρισμό, εκτιμώντας ωστόσο πως είναι πανευρωπαϊκό.

«Με το υπουργείο Εργασίας και τον ΟΑΕΔ, γίνονται προσπάθειες για κατάρτιση και εκπαίδευση ανέργων, ώστε να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί ο τουριστικός κλάδος Θα υπάρξουν περαιτέρω κινήσεις από την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα, όμως το μέρισμα της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού πρέπει να πηγαίνει σε όλους. Στην κοινωνία, στους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους επιχειρηματίες, οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να πηγαίνει και στους εργαζόμενους στον τουρισμό» πρόσθεσε ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στις διαφημιστικές καμπάνιες για τη χώρα μας από τον ΕΟΤ.

Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

«Εμείς δεν μιλάμε θεωρητικά. Είναι η πρώτη φορά  στην ιστορία της χώρας που ο ΕΟΤ κάνει καμπάνια 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε ο κ. Κικίλιας, που επανέλαβε το στόχο, ο τουρισμός στην Κρήτη να επιμηκυνθεί στους 12 μήνες.

«Στόχος μας και φιλοδοξία μας είναι να επιμηκυνθεί η περίοδος. 12 μήνες τουριστική περίοδος στην Κρήτη με ό,τι σημαίνει αυτό. Εργασία για όλους, αυξημένα εισοδήματα για όλους και ανάπτυξη για το νησί και όλη τη χώρα» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.

Τον Βασίλη Κικίλια συνόδευε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η διαφημιστική καμπάνια επί 12 μήνες θα συνεχιστεί, ενώ πρόσθεσε ότι γίνονται κινήσεις προκειμένου να αυξηθούν μέσα στο χειμώνα και οι πτήσεις από το εξωτερικό προς την Ελλάδα.

«Κατεξοχήν η Κρήτη έχει τις δυνατότητες να στηρίξει το χειμερινό τουρισμό» είπε ο κ. Φραγκάκης και πρόσθεσε ότι υπάρχει συνεχής και συστηματική συζήτηση για αύξηση των πτήσεων τη χειμερινή περίοδο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Τουρισμός: Τι είναι το «Gig-Tripping» που κυριαρχεί στις ταξιδιωτικές τάσεις
Τουρισμός |

Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε

Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Τουρισμός |

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών

Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες