Ένα μεγάλο ποσοστό κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χάνει την ευκαιρία να πετύχει σημαντική οικονομία από τα φθηνότερα τιμολόγια χρέωσης στο σπίτι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Delta-EE.
Η τελευταία ρώτησε 1.169 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων σε οκτώ χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο) και διαπίστωσε ότι το 42% δεν έχει ειδικό σημείο φόρτισης στο σπίτι.
Διαβάστε επίσης: Μασκ: Μοιράζει υποσχέσεις για μείωση των τιμών στα οχήματα της Tesla
Επίσης διαπίστωσε ότι το 14% των οδηγών πίστευε ότι ένα τυπικό βύσμα τοίχου ήταν αρκετό για τη φόρτιση του οχήματός τους. Το 80% των κατόχων έχει πρόσβαση σε στάθμευση εκτός δρόμου, αν και αυτό διέφερε μεταξύ των χωρών, με το ποσοστό να κυμαίνεται από το 61% στην Ισπανία έως 88% στη Νορβηγία.
Διαβάστε επίσης: Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου
3 στους 4 φορτιστές συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο
Η Delta-EE διαπίστωσε ότι το 74% των οικιακών φορτιστών είναι πλέον συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, ανοίγοντας το δρόμο για έξυπνη φόρτιση σε ώρες χαμηλού κόστους. Η έξυπνη φόρτιση δεν είναι μόνο φθηνότερη, αλλά και εξαιρετικά χρήσιμη για την υποστήριξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας σε περιόδους χαμηλής ζήτησης.
Τέλος, η έρευνα διαπίστωσε ότι το 49% των οδηγών EV έχουν περισσότερες από μία κάρτες χρέωσης ή εφαρμογές, για πρόσβαση σε δημόσια σημεία χρέωσης.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»