Η Athletopia, η νεοφυής επιχείρηση που στοχεύει στη ψηφιοποίηση της παγκόσμιας βιομηχανίας των δρομικών γεγονότων, ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την υλοποίηση του πρώτου γύρου χρηματοδότησης της με το ποσό των 120 χιλιάδων ευρώ με την υποστήριξη του  Hellenic Business Angels Network. 

Η Athletopia ιδρύθηκε από τον Καθηγητή Νίκο Θεοδωράκη και τον Σουηδό επιχειρηματία Petter Hederstedt. Αποτελέσματα ερευνών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης έδειξαν ότι οι διοργανωτές των αθλητικών γεγονότων δεν έχουν στη διάθεση τους τις κατάλληλες τεχνολογικές λύσεις και εφαρμογές για να αναπτύξουν τις διοργανώσεις τους και αυτή ακριβώς την πρόκληση έρχεται να αντιμετωπίσει η Athletopia που ιδρύθηκε το 2020 ως τεχνοβλαστός του ιδρύματος.

Ετησίως στην Ελλάδα διοργανώνονται περίπου 1000 δρομικά γεγονότα. Περίπου 60.000 αγώνες πραγματοποιούνται στην υπόλοιπη Ευρώπη και στις ΗΠΑ, στους οποίους συμμετέχουν 55 και 60 εκατομμύρια Ευρωπαίου και Αμερικανοί αντίστοιχα σε μία αγορά που αγγίζει τα 30 δις ευρώ.   Η Athletopia εξοπλίζει τους διοργανωτές με ψηφιακά εργαλεία που στοχεύουν σε υψηλότερη  δέσμευση των δρομέων με τους αγώνες και στην αποτελεσματικότητα των χορηγικών προγραμμάτων, μετατρέποντας τις διοργανώνεις-της-μίας-ημέρας σε ένα πλούσιο σε δεδομένα ταξίδι 100 ημερών. Με τον τρόπο αυτό ωφελεί τόσο τους διοργανωτές, όσο τους δρομείς και τους χορηγούς.

 Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσπάθεια που γίνεται να μεταφέρουμε τα αποτελέσματα της πανεπιστημιακής έρευνας στην πλατφόρμα της ΑTHLETOPIA. Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και περιορισμών το δρομικό κίνημα έχει επιστρέψει και εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τους διοργανωτές να δημιουργήσουν μεγαλύτερους και καλύτερους αγώνες αναφέρει ο Νίκος Θεοδωράκης συνιδρυτής της εταιρείας και διευθυντής του Εργαστηρίου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του ΤΕΦΑΑ Σερρών του ΑΠΘ.

 «Μετά από 10 χρόνια στο χώρο των νεοφυών επιχειρήσεων στη Σουηδία, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω στην όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη του Ελληνικού οικοσυστήματος, αλλά και ευγνώμων σε όλους αυτούς τους επιχειρηματικούς αγγέλους που μοιράστηκαν το όραμα μας για την παγκόσμια αγορά των δρομικών γεγονότων. Το τρέξιμο έχει τεράστια σωματικά και ψυχικά οφέλη για τους ανθρώπους, έτσι ο συγχρονισμός ώστε να συνεισφέρουμε και εμείς στην ανάπτυξη του τώρα που βγαίνουμε από την πανδηνία είναι ιδανικός», λέει ο  Petter Hederstedt, συνιδρυτής της εταιρείας και επιχειρηματίας στο χώρο του διαδικτύου, που προηγουμένως συμμετείχε ως συνιδρυτής στην προσέλκυση κεφαλαίων ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ με την εταιρεία Velory.

 «Είμαστε χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε με τον Νίκο, τον Petter, αλλά και με μία εξαιρετική ομάδα επιχειρηματικών αγγέλων στην προσπάθεια της Athletopia να ψηφιοποιήσει τις λειτουργίες ενός δρομικού γεγονότος, δημιουργώντας εξαρετικές εμπειρίες για τους δρομείς και αναβαθμίζοντας το ρόλο των χορηγών», αναφέρει ο Νίκος Τσονιώτης συνιδρυτής της Ideas Forward, λέγοντας επίσης, ότι «η ζήτηση για τις υπηρεσίες της Athletopia είναι πολύ μεγάλη, με πάνω από 30 διοργανώσεις να έχουν ήδη συνεργαστεί με την Athletopia σε λίγους μήνες».

Τελικά, τι ακριβώς προσφέρει η Athletopia;

«Η Athletopia έχει αναπτύξει μία εφαρμογή για τους διοργανωτές αθλητικών γεγονότων, που διευκολύνει τους συμμετέχοντες των αγώνων τους να προετοιμαστούν κατάλληλα, ενώ παράλληλα τους ενθαρρύνει να ασχολούνται ενεργά με τη διοργάνωση. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί δημογραφικά και ψυχογραφικά δεδομένα για να εξατομικεύσει την εμπειρία των δρομέων, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους για τον αγώνα, ενώ παράλληλα επιτρέπει στους διοργανωτές και στους χορηγούς να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τη σχέση τους με τους δρομείς. Αυτή είναι μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο χώρο αυτό, από ότι γίνεται μέχρι σήμερα», εξηγεί ο Petter Hederstedt.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
Μια εμπειρική μελέτη στο δημοσιοοικονομικό αλφαβητισμό των πολιτών
Academia |

Μια εμπειρική μελέτη στο δημοσιοοικονομικό αλφαβητισμό των πολιτών

Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη σημαντικότητα του θέματος για τους πολίτες και δημιουργούν πολλές σκέψεις για τη χρησιμότητα ανάπτυξης ενός πλαισίου εκπαίδευσης των πολιτών σε δημοσιοοικονομικά ζητήματα.

Καινοτομία και Επεν-Δυτική Μακεδονία: Το μεγάλο στοίχημα της Περιφερειακής Ανάπτυξης
Academia |

Καινοτομία και Επεν-Δυτική Μακεδονία: Το μεγάλο στοίχημα της Περιφερειακής Ανάπτυξης

Η επένδυση σε μηχανισμούς μεταφοράς τεχνολογίας, στη διασύνδεση της έρευνας με τις επιχειρήσεις, στην καλλιέργεια επιχειρηματικής κουλτούρας, στις συνεργασίες και την εξωστρέφεια, στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στις νέες τεχνολογικές τάσεις και στην ψηφιακή εποχή, είναι αυτή που θα φέρει το νέο παραγωγικό μοντέλο στη χώρα.