
Αξιοποιώντας τις συλλογικές διαδικασίες όπως είναι η γενική συνέλευση, η ναυτιλιακή κοινότητα ενωμένη, έδωσε χθες την εξουσιοδότηση στην πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κα. Μελίνα Τραυλού να συνυπογράψει με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τις αναγκαίες τροποποιήσεις και προσαρμογές στο ισχύον συνυποσχετικό Οικειοθελούς προσφοράς της ελληνικής ναυτιλίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γενική συνέλευση της ΕΕΕ που πραγματοποιήθηκε χθες εξουσιοδότησε την κα. Τραυλού σε ποσοστό υψηλότερο του 85% της συνολικής χωρητικότητας του ελληνόκτητου στόλου, να υπογράψει τις τροποποιήσεις του συνυποσχετικού οικειοθελούς προσφοράς της ναυτιλιακής κοινότητας που ισχύει από το 2019.
Διαβάστε επίσης: Μελίνα Τραυλού: Θα συνεχίσουμε να συν–ενώνουμε για το κοινό καλό, ναυτιλία, κοινωνία και Πολιτεία!
Οι τροποποιήσεις προβλέπουν την αύξηση του ελάχιστου συνολικού ετήσιου ποσού της Νέας Οικειοθελούς Παροχής, από τα 40 εκατ. στα 60 εκατ. ετησίως και την μείωση της φορολογίας για τα μερίσματα από ναυτιλιακές δραστηριότητες που εισάγονται την Ελλάδα, από 10% σε 5%. Επίσης ανάλογη πρόβλεψη ισχύει και για τα κέρδη από πώληση μετοχών πλοιοκτητριών εταιρειών ή εταιρειών χαρτοφυλακίου πλοιοκτητριών εταιρειών (holding companies), τα οποία εισάγονται στην Ελλάδα.
Τέλος να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το νέο συνυποσχετικό εφόσον οι εκπροσωπούμενοι από την κα. Τραυλού αντιπροσωπεύουν ποσοστό χωρητικότητας πάνω από το 66% της συνολικής, τότε η δέσμευση που προκύπτει από τις τροποποιήσεις του συνυποσχετικού θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας, δηλαδή στο 15% περίπου, που δεν έχει δώσει ακόμη την εκπροσώπηση του, όπως προκύπτει από τη χθεσινή γενική συνέλευση της ΕΕΕ.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών