Περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών έχει εξυπηρετήσει ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στον έναν χρόνο λειτουργίας του, με 8 στους 10 να δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.
Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα αντιμετωπίζει στη πράξη τα χρόνια προβλήματα επικοινωνίας του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του (ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ) με τον πολίτη, μέσα από ένα ολοκληρωμένο μηχανισμό πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.
Το 1555 πήρε τη θέση 7 διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων και πολλών επιμέρους τηλεφωνικών γραμμών. Οι γραμμές αυτές λειτουργούσαν με ωράρια δημοσίου, με μέσο χρόνο αναμονής τα 30΄, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και χωρίς αρκετό προσωπικό για να ανταποκριθούν στις κλήσεις των πολιτών. Ειδικά στη περίπτωση του ΕΦΚΑ, όπου καλείται να ανταποκριθεί στις ανάγκες 6,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων, η ουσιαστική αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης συνέτεινε στο να καταταγεί ο Οργανισμός πρώτος- με 48%- σε παράπονα και καταγγελίες πολιτών στον Συνήγορο του Πολίτη.
Το 1555, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να καλούν ανά πάσα στιγμή, σε ένα μόνο αριθμό, χωρίς καμία χρέωση, για να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερώνονται για εκκρεμείς υποθέσεις τους.
Το 1555 υποδέχεται κατά μέσο όρο 11.200 κλήσεις την ημέρα, με το μέσο χρόνο αναμονής να είναι μόλις 1,38 λεπτά. Μέσα σε ένα χρόνο έχουν απαντηθεί πάνω από 2,6 εκατομμύρια κλήσεις και έχει επιλυθεί – είτε άμεσα κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες – το 99,5% του συνόλου των αιτημάτων.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Ήταν επιλογή και προτεραιότητα μας η κυβέρνηση και εγώ προσωπικά να μη συμβιβαστούμε με το γεγονός ότι το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και οι εποπτευόμενοι Φορείς του -όπως ο ΕΦΚΑ- συγκέντρωναν διαχρονικά τα περισσότερα παράπονα των πολιτών σε θέματα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Για αυτό και θέσαμε σε λειτουργία πριν από ένα χρόνο το 1555. Το 1555 απαντά στη ντροπή των κατεβασμένων τηλεφώνων και είναι στη πράξη μια γραμμή για να βρίσκει κανείς άκρη. Έχει καταφέρει να εξυπηρετήσει 2,6 εκατομμύρια κλήσεις, με το 99,5% των αιτημάτων και των ερωτημάτων που τέθηκαν από τους πολίτες να έχουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο απαντηθεί. Για αυτό και το 1555 ήρθε για να μείνει. Το ζητούν οι ίδιοι οι πολίτες. Είναι πολύτιμος βοηθός των εργαζομένων, των ανέργων, των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων. Στόχος είναι να βελτιώνεται καθημερινά και να διορθώνει τις όποιες αδυναμίες του. 8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν και αυτό είναι το ισχυρότερο κίνητρο για επιπλέον βελτίωση».
Επιπλέον στοιχεία για το 1555
Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.
Επίσης, το 1555 διακρίθηκε το Δεκέμβριο του 2021 ως Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων που απονέμει ετησίως το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Το 1555 καλύπτει σήμερα το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ, ΣΕΠΕ, Εργασιακές Σχέσεις, θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής, ΝΑΤ, ΤΕΜΠΜΕ και ΤΕΚΑ (Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης). Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με τη Γραμμή για τη Βία κατά των Γυναικών 15900, διαβιβάζοντας άμεσα τις σχετικές κλήσεις στους ειδικούς επιστήμονες.
Προκειμένου να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο όγκο των κλήσεων και των αιτημάτων των πολιτών, η λειτουργία του 1555 ενισχύθηκε από τον Φεβρουάριο του 2022 με την ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing. Η λειτουργία του υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του Υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών.
Latest News
Περίπου 75.000 οι εγγραφές στην πλατφόρμα απασχόλησης συνταξιούχων
Πρόκειται για ένα μέτρο που βοηθά τους συνταξιούχους να βελτιώσουν το εισόδημα τους αλλά και τη μελλοντική τους σύνταξη, είπε ο υφυπουργός Εργασίας
Τη Μεγάλη Τρίτη, 58.912 μητέρες θα λάβουν αναδρομικά 36.247.500 ευρώ - Αυξημένο το επίδομα γέννησης
Οι δικαιούχοι του επιδόματος γέννησης για το μήνα Απρίλιο ανέρχονται σε 10.119 και το ποσό τη καταβολής ανέρχεται σε 11.165.950 ευρώ
Άρχισαν τα τηλέφωνα από την ΑΑΔΕ για τα POS - Τι είπε ο Πιτσιλής
Έχουν ήδη δρομολογηθεί τα πρώτα 30 πρόστιμα, των 10.000 και των 20.000 ευρώ
Άνοιξε το taxis - Οι νέοι κωδικοί – «φωτιά» για τους ελεύθερους επαγγελματίες
Τα φυσικά πρόσωπα θα δουν στο Ε1 προσυμπληρωμένα τα ποσά του ελάχιστου τεκμαρτού εισοδήματος
Η κυβερνητική δέσμευση για τους εργαζόμενους συνταξιούχους του Δημοσίου
Η κυβέρνηση δεσμεύτηκε να παρέμβει προκειμένου να αρθεί η αδικία σε βάρος των συνταξιούχων εργαζόμενων, από τους οποίους ζητείται να επιστρέψουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ, θέμα που είχε αναδείξει το in.
Στα «όρια της φτώχειας» οι ελεύθεροι επαγγελματίες - Τι τζίρο δήλωσαν το 2023
Τα εντυπωσιακά αυτά στοιχεία προκύπτουν από τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η ΑΑΔΕ
Πόση αύξηση μισθού δίνουν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν εργαζόμενους ταλέντα
Οι επιχειρήσεις προσφέρουν αύξηση έως 5% για την προσέλκυση εργαζομένων
Οι νέοι κωδικοί – φωτιά στις φετινές δηλώσεις
Άνοιξε η ηλεκτρονική πύλη για την υποβολή – Τα φυσικά πρόσωπα θα δουν στο Ε1 προσυμπληρωμένα τα ποσά του ελάχιστου τεκμαρτού εισοδήματος
Άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή των νέων φορολογικών δηλώσεων
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι – Οι νέες προθεσμίες
Τσακλόγλου: Τα επιδόματα για τη νέα εργαζόμενη μητέρα ξεπερνούν τα 10.000 ευρώ
«Μετά την αυξήση της χρονικής διάρκειας του επιδόματος μητρότητας, τώρα επεκτείναμε την παροχή του επιδόματος σε ελεύθερες επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενες και αγρότισσες»