
Στην απόκτηση 36 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου προχωρά η Navios Maritime Partners L.P.. Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου συμφώνησε να αποκτήσει από την Navios Maritime Holdings Inc, στόλο χύδην ξηρού φορτίου 36 πλοίων έναντι 835,0 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης τραπεζικών υποχρεώσεων ύψους 441,6 εκατομμυρίων δολαρίων, υποχρεώσεων bareboat και υποχρεώσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης.
Ο στόλος των 36 πλοίων αποτελείται από 26 ιδιόκτητα πλοία και 10 ναυλωμένα πλοία (όλα με option αγοράς) συνολικής χωρητικότητας 3,9 εκατομμυρίων dwt και μέσης ηλικίας 9,6 ετών. Τα πλοία που αποκτήθηκαν αναμένεται να αποφέρουν περίπου 164,0 εκατομμύρια δολάρια εκτιμώμενου EBITDA και 81,5 εκατομμύρια δολάρια εκτιμώμενης ρευστότητας το 2023 στην Navios Partners.
Μετά την ολοκλήρωση της Συναλλαγής, η Navios Partners θα κατέχει και θα εκμεταλλεύεται έναν στόλο που αποτελείται από 90 πλοία χύδην ξηρού φορτίου, 49 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 49 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων 22 νεότευκτων πλοίων που θα παραδοθούν μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες