Έσοδα ύψους 236,617 εκατ. δολ πέρυσι και καθαρά κέρδη 85,7 εκατ. δολ κατέγραψε για το πρώτο τρίμηνο του 2022 η Navios Maritime Partners L.P., η οποία την προηγούμενη χρονιά απορρόφησε την Navios Acquisition και την Navios Containers. Η Navios Partners ανακοίνωσε παράλληλα ότι τα συνολικά έσοδα που έχει συμβολαιοποιήσει με ναυλώσεις των πλοίων της ανέρχονται σε 2,8 δις. δολ. μέχρι το 2031.
Η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Partners δήλωσε: «Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Navios Partners κατέγραψε έσοδα 236,6 εκατομμύρια δολάρια, EBITDA 126,1 εκατομμύρια δολάρια και καθαρά κέρδη $85,7 εκατομμύρια, ή $2,78 κέρδη ανά κοινή μονάδα.”
Η Αγγελική Φράγκου συνέχισε, «Βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι ενός πολέμου στην Ουκρανία, των αυξανόμενων επιτοκίων και μιας πολιτικής μηδενικού Covid στην Κίνα. Δεν υπάρχει κρυστάλλινη σφαίρα για να καταλάβουμε πώς θα εξελιχθεί αυτό. Στο μεταξύ, οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες ενεργούν γρήγορα για να ικανοποιήσουν τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες τους, ενώ εξετάζουν και μακροπρόθεσμες πολιτικές υπό το φως αυτών των αβεβαιοτήτων».
Η Αγγελική Φράγκου δήλωσε επίσης, «Πιστεύουμε ότι η διαφοροποιημένη δομή του στόλου μας προσφέρει την ευκαιρία για συνεχή ανάπτυξη. Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, αυτό το τρίμηνο συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε τέσσερα δεξαμενόπλοια Aframax / LR2 συνδεδεμένα με ναυλοσύμφωνα, από άλλον αντισυμβαλλόμενο. Αυτά τα πλοία έχουν σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και μπορούν να μεταφέρουν είτε αργό πετρέλαιο είτε προϊόντα πετρελαίου. Μέσω αυτής της συναλλαγής, εισήλθαμε σε ένα νέο υποτμήμα με μειωμένο ρίσκο και εξαιρετικές μακροπρόθεσμες προοπτικές».
Συμφωνία
Επισημαίνεται ότι τον Απρίλιο του 2022, η Navios Partners συμφώνησε να αγοράσει τέσσερα νεότευκτα πλοία Aframax/LR2 χωρητικότητας 115.000 dwt το κάθε ένα, έναντι 58,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα (συν 4,2 εκατομμύρια δολάρια σε πρόσθετα χαρακτηριστικά). Τα σκάφη έχουν σχεδιαστεί με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Αναμένεται να παραδοθούν στον στόλο της Navios Partners το 2024 και το πρώτο τρίμηνο του 2025. Τα τέσσερα πλοία συνδέονται με μακροχρόνιες ναυλώσεις που αναμένεται να αποφέρουν περίπου 185 εκατομμύρια δολάρια έσοδα.
Συνολικά από όλες τις ναυλώσεις πλοίων της η Navios Partners έχει συμβολαιοποιήσει έσοδα ύψους 2,8 δις. δολ. μέχρι το 2031.
Η Navios Partners ελέγχει και εκμεταλλεύεται έναν στόλο 150 πλοίων εκ των οποίων τα 54 είναι πλοία χύδην ξηρού φορτίου, τα 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα 49 πλοία δεξαμενόπλοιων.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda