Τα τελευταία χρόνια, το Netflix έχει ξοδέψει πολλά χρήματα σε φανταχτερές ταινίες δράσης σε στιλ υπερπαραγωγής όπως το «The Grey Man» και το «Red Notice». Αλλά τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρές και δεν είναι σαφές πόσο επηρεάζουν τα αποτελέσματα του Netflix.
Εν τω μεταξύ, η μεγάλη επιτυχία της πλατφόρμας, «Stranger Things», ένα υπερφυσικό θρίλερ, έχει μετατραπεί σε ταινία σύμβολο για τον streamer. Η σειρά, η οποία μόλις κυκλοφόρησε την τέταρτη σεζόν της, έχει εμπνεύσει κοστούμια για το Halloween και εκδόσεις βιντεοπαιχνιδιών του γεμάτου τέρατα εναλλακτικού σύμπαντος, στο οποίο διαδραματίζεται.
Ενώ η σειρά έχει παρόμοιο προϋπολογισμό με άλλες δημοφιλείς ταινίες δράσης- περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο ή περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν – η επιτυχία της οδήγησε ορισμένους στη βιομηχανία να αμφισβητήσουν εάν οι τελικά οι παραγωγές υψηλού προϋπολογισμού αξίζουν την επένδυση του Netflix.
Η απάντηση στα θρίλερ
Οι ανταγωνιστές ροής του Netflix έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις δικές τους στρατηγικές περιεχομένου προκειμένου να ξοδεύουν λιγότερα σε περιεχόμενο ταινιών απευθείας σε ροή. Και πλέον, όπως υπογραμμίζουν αναλυτές στο CNBC, η λύση για τα οικονομικά και τη βιωσιμότητα του Netflix ενδέχεται να βρίσκεται στις ταινίες τρόμου.
Οι ταινίες τρόμου, ειδικότερα, συνήθως συνοδεύονται από χαμηλότερο κόστος παραγωγής, καθιστώντας αυτά τα είδη ταινιών ιδανικά για το box office, καθώς συχνά αποκομίζουν πολύ περισσότερες πωλήσεις εισιτηρίων από ό,τι κοστίζουν για να γίνουν.
Διαβάστε επίσης: Netflix: Συνεργασία με Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Η παραγωγή του «Get Out» των Blumhouse και Universal κόστισε μόλις 4,5 εκατομμύρια δολάρια και συνέχισε να αποφέρει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office.
Το franchise του τρόμου
Και ενώ το «The Gray Man» πρόκειται να εξελιχθεί σε franchise, ο Peter Csathy, ιδρυτής και πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας Creative Media, πρότεινε ότι το Netflix παραβλέπει τις ευκαιρίες franchise για ταινίες τρόμου, που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια στην εταιρεία ανά ταινία.
Τα «Scream», «Insidious», «Halloween» και άλλες σειρές ταινιών τρόμου έχουν κερδίσει τους θαυμαστές του είδους, ως εναλλακτικές λύσεις χαμηλού προϋπολογισμού σε πιο ακριβές προσπάθειες franchise όπως το Fast and Furious, το Star Wars, το Marvel ή το Lord of the Rings.
Επιπλέον, πρόσθεσε Ο Csathy, το κοινό στο οποίο απευθύνεται το είδος τρόμου τυχαίνει να είναι επίσης νεαρό — οι δημογραφικοί διαφημιστές και οι streamers θέλουν να αξιοποιήσουν.
Το Netflix έχει γνωρίσει επιτυχία από προηγούμενες κυκλοφορίες τρόμου, συμπεριλαμβανομένης της τριλογίας του “Fear Street” και έχει μια σειρά από πρωτότυπες κυκλοφορίες του Netflix στο είδος, συμπεριλαμβανομένων των “No One Gets Out Alive” και “There’s Someone Inside Your House”.
Ο Michael Pachter, αναλυτής στο Wedbush, πρότεινε ότι το Netflix θα μπορούσε να κερδίσει περισσότερα , ακολουθώντας μια σειρά από έργα τρόμου και rom-com, τα οποία τείνουν να είναι σχετικά χαμηλού προϋπολογισμού.
Η τέταρτη σεζόν του “Stranger Things” έγινε μόλις η δεύτερη σειρά του Netflix που ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ώρες προβολής μέσα στις πρώτες 28 ημέρες από τη διαθεσιμότητα. Φυσικά, η σύγκριση των ταινιών του Netflix με τις τηλεοπτικές σειρές του μοιάζει λίγο με τη σύγκριση των μήλων με τα πορτοκάλια, αλλά είναι τα καλύτερα δεδομένα στα οποία έχουν πρόσβαση οι αναλυτές, εφόσον η εταιρεία σιωπά σχετικά με τις δαπάνες περιεχομένου και την επιτυχία.
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...