Με διψήφια αύξηση στο τζίρο της στην ελληνική αγορά έκλεισε το 2021 (1η Δεκεμβρίου 2020-30 Νοεμβρίου 2021) η σουηδική αλυσίδα «γρήγορης μόδας» H&M, ωστόσο οι επιδόσεις υπολείπονται πάνω από 35 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το «κανονικό» 2019.

Σε αντίθεση με τα αυξημένα έσοδα, η κερδοφορία της γνωστής αλυσίδας, αντίπαλο δέος της Zara (Inditex), εξανεμίστηκε και εμφάνισε υψηλές ζημιές.

Στα 122 εκατ. ευρώ ο τζίρος

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της «H&M Hennes & Mauritz Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Ειδών Ενδύσεως και Υποδήσεως», εταιρείας που ελέγχεται κατά 100% από την «H&M Hennes & Mauritz Holding B.V.» στη Σουηδία, κατά την οικονομική χρήση Δεκέμβριος 2020 – Νοέμβριος 2021 ανήλθε σε 122,3 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος 13,1% συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση.

Το 2019 η αλυσίδα είχε παρουσιάσει πωλήσεις στα 160 εκατ. ευρώ.

Οι ζημιές προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 1.932.184 ευρώ έναντι κερδών 4.015.007 ευρώ την προηγούμενη χρήση σημειώνοντας μείωση των αποτελεσμάτων κατά 148,12%.

Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανέρχονται σε ζημιές 6.771.091 ευρώ έναντι κερδών 2.288.900 ευρώ την προηγούμενη χρήση παρουσιάζοντας μείωση 396% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Το σύνολο του ενεργητικού της εταιρείας διαμορφώθηκε την 30ή/11/2021 σε 57,4 εκατ. ευρώ, έναντι 69,1 εκατ. ευρώ την 30ή/11/2020, παρουσιάζοντας μείωση κατά 16,97%.

Αντίστοιχα κατά 27,7% υποχώρησαν τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας στις 30/11/2021, στα 26,2 εκατ. ευρώ.

36 καταστήματα

Η H&M έκλεισε την προηγούμενη χρήση με 36 καταστήματα, δηλαδή ένα κατάστημα παραπάνω έναντι του 2020. Πρόκειται για την πρώτη boutique COS, στο Golden Hall, που εγκαινίασε η σουηδική αλυσίδα ένδυσης στις αρχές του 2021.

Διαβάστε επίσης: H&M: Τερματίζει της δραστηριότητές της στη Ρωσία

Παρά τα περισσότερα καταστήματα όμως, ο μέσος όρος απασχολούμενου προσωπικού για τη χρήση που έληξε την 30/11/2021 ήταν 944 άτομα από 1.039 το 2020.

Αισιοδοξία για εφέτος

Για το 2022 εκτιμάται ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 θα περιοριστούν πλέον σημαντικά, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα το λιανεμπόριο να παραμείνει ανοιχτό κατά τη διάρκεια του έτους και συνεπώς αναμένεται και περαιτέρω σταδιακή ανάκαμψη των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας.

Ήδη ο μητρικός όμιλος H&M κατέγραψε αύξηση πωλήσεων μεγαλύτερη του αναμενομένου στο δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, ανακοινώνοντας ανάκαμψη της ζήτησης μετά την πανδημία.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 17% σε ετήσια βάση ή 12% με βάση το τοπικό νόμισμα, στα 54,5 δισ. κορόνες (5,1 δισ. ευρώ) στο δεύτερο τρίμηνο χρήσης, τόνισε η σουηδική εταιρεία.

Πάντως επισημαίνεται πως ήδη λόγω του πολέμου στην Ουκρανία από την αρχή του 2022 έχουν φανεί ισχυρές πληθωριστικές τάσεις με σημαντικές αυξήσεις σε αγαθά και κυρίως σε τομέα της ενέργειας.

Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρεται, η διοίκηση εκτιμά διαρκώς την κατάσταση, προκειμένου να διασφαλίσει ότι λαμβάνονται έγκαιρα όλα τα αναγκαία και δυνατά μέτρα και ενέργειες για την ελαχιστοποίηση τυχόν επιπτώσεων στις δραστηριότητες της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις