Το συνεκτικό σχέδιο της κυβέρνησης προκειμένου η Ελλάδα, και ειδικά η Βόρεια Ελλάδα, να καταστεί κόμβος υποδομών, μεταφορών και logistics, παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 2ο Thessaloniki Summit του Economist.
«Έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε ξένους επενδυτές στον κατασκευαστικό τομέα, ο οποίος τώρα είναι ένας από τους πιο αναπτυσσόμενους τομείς στην Ελλάδα. Έχουμε έναν αριθμό project που ξεδιπλώνονται και αυτά τα project βασικά έχουν μία συνοχή και θέλω να δώσω έμφαση σε αυτό, καθώς η κυβέρνηση έχει ένα σχέδιο για να κάνει την Ελλάδα κόμβο υποδομών και μεταφορών», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:
Διαβάστε επίσης: Επέκταση του μετρό στα δυτικά στη Θεσσαλονίκη
«Κοιτάξτε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κοιτάξτε το λιμάνι της Καβάλας και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Η Θεσσαλονίκη με όλα τα προγράμματα υποδομών σε εξέλιξη – συνδέουμε για παράδειγμα το λιμάνι με το σιδηρόδρομο και τον μοντέρνο αυτοκινητόδρομο – η Θεσσαλονίκη λοιπόν μπορεί να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο ως λιμάνι εξόδου της ΝΑ Ευρώπης».
Στρατηγικής σημασίας το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
Ο Κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που αποκτά στρατηγική σημασία και στρατιωτικά, αλλά και ενεργειακά, καθώς ουσιαστικά παρακάμπτονται τα Στενά του Βοσπόρου. Και τόνισε ότι όλα αυτά εντάσσονται σε ένα πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους πέντε δισ. ευρώ, με ένα νέο αποδοτικό τρόπο δημοπράτησης, κατόπιν συμφωνίας με την Κομισιόν.
Διαβάστε επίσης: Ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι επιπτώσεις του στα logistics του θαλάσσιου εμπορίου
«Τώρα νομίζω ότι έχουμε κάνει πολύ σημαντικά βήματα ώστε η Ελλάδα – και ειδικά η βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη, η Καβάλα, η Αλεξανδρούπολη, καθώς θα συνδέσουμε αυτά τα λιμάνια με ένα μοντέρνο ηλεκτρικό σιδηροδρομικό δίκτυο – να γίνει ένας κόμβος logistics, κάτι που ξεκίνησε το 2008 με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.
Αναφέρθηκε επίσης στο Μετρό της Αθήνας, ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια έργα στην Ευρωπαϊκή Ένωση ύψους 1,2 δισ. ευρώ, στον αυτοκινητόδρομο Ε65, σε προγράμματα ύδρευσης ανά την περιφέρεια που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Και σημείωσε ότι αυτή η Κυβέρνηση προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία.
Latest News
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής