Tα εύσημα στους Έλληνες σεφ, στα εστιατόρια και τα ταβερνάκια όσο και στους ανθρώπους της πρωτογενούς παραγωγής, έδωσε ο Βασίλης Κικίλιας, για τη μοναδική γαστρονομική εμπειρία που προσφέρει η χώρα.

«Θέλω να ευχαριστήσω τους εξαιρετικούς Έλληνες Σεφ και όλον τον κλάδο της εστίασης για την πολύ καλή δουλειά που κάνουν», τόνισε ο κ. Κικίλιας, σημειώνοντας ότι «η χώρα είναι μοναδικός γαστρονομικός προορισμός, επεκτείνοντας με αυτόν τον τρόπο την τουριστική περίοδο».

Διαβάστε επίσης – Η Ελλάδα αποκτά τη σφραγίδα του οδηγού Michelin 

«Ετσι, η συμφωνία που υπογράψαμε με τον οδηγό Michelin , μεγιστοποιεί τις δυνατότητες προβολής της ελληνικής γαστρονομίας σε όλον τον κόσμο», είπε ο υπουργός τουρισμού από τη Στοκχόλμη στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Aναφορικά με την προσπάθεια επέκτασης της τουριστικής περιόδου, ο κ. Κικίλιας, ο οποίος μέσα στον Σεπτέμβριο έχει επισκεφτεί διαδοχικά το Βερολίνο, την Βιέννη, το Παρίσι και την Στοκχόλμη, επισήμανε ότι τα κίνητρα που έδωσε ο Πρωθυπουργός από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης στις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators, αποτελούν ευκαιρία προκειμένου για πρώτη φορά η χώρα να έχει ισχυρή παρουσία και την off season περίοδο.

Διαβάστε επίσης: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία έναντι του 2019

«Όλοι μαζί, ξενοδόχοι, εστιάτορες, έμποροι, άνθρωποι του τουρισμού κάνουμε μία συντονισμένη προσπάθεια να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο, φέρνοντας επιπλέον έσοδα στην ελληνική οικονομία», είπε ο κ. Κικίλιας, τονίζοντας ότι και «μία ακόμα πτήση, μία ακόμα εβδομάδα, ένας ακόμα προορισμός αποτελεί κέρδος για τη χώρα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott