Στροφή από την Virgin Atlantic με την υιοθέτηση νέας πολιτικής σε θέματα διαφορετικότητας. Για το σκοπό αυτό όλοι οι εργαζόμενοι της, πιλότοι, συνοδοί και προσωπικό εδάφους, θα μπορούν να επιλέξουν να φοράνε όποια στολή θέλουν και τους εκφράζει, γυναικεία ή ανδρική, ενώ τροποποιήσεις θα γίνουν και στη διαχείριση των επιβατών.
Η εταιρεία που ήταν η πρώτη στον κλάδο διεθνώς που είχε χαλαρώσει τον κανονισμό για το μακιγιάζ –οι συνοδοί δεν απαιτείται πλέον να φέρουν μακιγιάζ στο αεροπλάνο- και είχε επίσης χαλαρώσει τους περιοριστικούς κανόνες που αφορούσαν τα tattoo, σε ορατά σημεία, για το προσωπικό της πηγαίνει τώρα ένα βήμα πιο πέρα.
Διαβάστε επίσης: Αεροπορικές: Ποιες εταιρείες «μάχονται» στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων – 19 ώρες στον αέρα
We’ve changed our uniform code to give our crew, pilot and ground teams the option to choose which of our iconic uniforms, designed by Vivienne Westwood, best represents them 👠 #SeeTheWorldDifferently pic.twitter.com/dbCP4WxObl
— virginatlantic (@VirginAtlantic) September 28, 2022
Συγκεκριμένα δίνει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να επιλέξουν όποια από τις χαρακτηριστικές κόκκινες στολές, με την υπογραφή της διάσημης σχεδιάστριας Vivienne Westwood, επιθυμούν «ανεξαρτήτως του φύλου τους, του προσδιορισμού φύλου τους και της έκφρασης φύλου που υιοθετούν».
Αναλόγως θα μπορούν να επιλέξουν προεραιτικά την αντωνυμία που τους εκφράζει και η οποία θα αναγράφεται στην κονκάρδα με το όνομα τους, στη στολή, κάτι ωστόσο που αφορά και τους ίδιους τους επιβάτες.
Από την έκδοση εισιτηρίων έως την λίστα επιβατών, οι ταξιδιώτες θα επιλέγουν την αντωνυμία που τους εκφράζει, με την υιοθέτηση και του ουδέτερου φύλου, που πλέον έχει υιοθετηθεί τεχνικά σε διαβατήρια πολλών κρατών, όπως οι ΗΠΑ και η Ινδία. Το ουδέτερο φύλο θα αναγράφεται στα εισιτήρια ως Mx.
Για την καθιέρωση των νέων προτύπων διαφορετικότητας, η εταιρεία θα ξεκινήσει υποχρεωτικά σεμινάρια εκπαίδευσης σε όλο το προσωπικό, όπως και ενημερωτικές εκδηλώσεις.
Όπως ανέφερε η εταιρεία σε ανακοινωση της, η απόφαση ελήφθη, καθώς έρευνες δείχνουν πως το να επιτρέπεις στους εργαζόμενους να εκφράζουν τον πραγματικό τους εαυτό αυξάνει κάθετα τα ποσοστά ευτυχίας (65%) και ψυχικής υγείας (49%), δημιουργώντας ένα πιο θετικό κλίμα στον εργασιακό χώρο (36%) και βελτιώνοντας αντιστοίχως τη θετική εμπειρία για τους επιβάτες (24%).
Latest News
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα
Σε υψηλό 5μήνου εκτοξεύτηκε το στεγαστικό επιτόκιο στις ΗΠΑ
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Γιατί τη διαφορά στην οικονομία της Ισπανίας κάνουν οι... μετανάστες
Η εισροή ξένων εργαζομένων ενισχύει την προσφορά εργασίας και αυξάνει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης της Ισπανίας
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Στον πυρετό… του κακάο – Ξεριζώνουν μπανανιές, φυτεύουν κακαόδεντρα
Η συνολική καλλιεργούμενη έκταση κακάο αναμένεται να ξεπεράσει τα 600.000 εκτάρια φέτος, από 500.000 πέρυσι
Η γρίπη των πτηνών εκτοξεύει τις τιμές των αυγών
Τι συμβαίνει σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό και Ινδονησία
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια
Η νέα στρατηγική της Unilever για τους... λεκέδες με στόχο νέα μερίδια αγοράς
Το νέο απορρυπαντικό με τα 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας