Ναυτιλία: Πατάει «γκάζι» η αγορά των Car Carriers

Τα πλοία μεταφοράς οχημάτων κινούνται σε νέα υψηλά, με αναλυτές να προβλέπουν σταθερή αγορά και το 2023

Ναυτιλία: Πατάει «γκάζι» η αγορά των Car Carriers

Το 2022 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για πολλούς τομείς της ναυτιλίας, με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα LNG Carriers να μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Ωστόσο, τα πλοία μεταφοράς οχημάτων (Car Carriers) κινούνται σε νέα υψηλά, με αναλυτές να προβλέπουν σταθερή αγορά και το 2023.

Η αγορά των εταιρειών μεταφοράς αυτοκινήτων πάτησε «γκάζι» στα μέσα Αυγούστου, καθώς η Nissan επέκτεινε το συμβόλαιο των 100.000 δολαρίων ημερησίως με το πλοίο «Lake Geneva», χωρητικότητας 6.178 ceu. Οι αναλυτές της VesselsValue, περιέγραψαν την κίνηση αυτή ως «ένα ρεκόρ που θέτει υψηλότερα τον πήχη σε μια ανοδική αγορά, μετά από χρόνια υποεπενδύσεων».

Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ στις παραδόσεις νεότευκτων

Πιθανά τα 150.000 δολάρια

Πολλές πηγές αναφέρουν τώρα το ενδε­χόμενο οι ναύλοι στα Car Carriers να ξεπε­ράσουν τα 120.000 δολάρια την ημέρα. «Με λίγα λόγια, γινόμαστε μάρτυρες της μεγαλύτερης ανοδικής πορείας στην ιστορία του κλάδου, η οποία δεν δείχνει εμφανή σημάδια χαλάρωσης», ανέφερε η VesselsValue.

Ενώ οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αντίθετους ανέμους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται στα ύψη και στο πλαίσιο αυτό VesselsValue προβλέπει ναύλους κατά μέσο όρο 125.000 δολάρια την ημέρα για τις εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων το 2023, με υψηλά στα 150.000 δολάρια να θεωρούνται πιθανά.

OT Originals

Περισσότερα από Ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο