Η Microsoft φέρεται έτοιμη να προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές, σε επίπεδο branding, ενός από τα βασικότερα προϊόντα της, της σουίτας εφαρμογών γραφείου Office. Ύστερα από πάνω από 30 χρόνια, το Microsoft Office μετονομάζεται οριστικά σε «Microsoft 365» ώστε με τον τρόπο αυτό να σηματοδοτήσει την ευρύτερη ανάπτυξη των παραγωγικών εφαρμογών που περιλαμβάνονται στη σουίτα.
Αν και οι επιμέρους εφαρμογές όπως τα γνωστά Excel, Outlook, Word και PowerPoint δεν πρόκειται να… εξαφανιστούν, η Microsoft φαίνεται ότι προτιμά οι συγκεκριμένες εφαρμογές να αποτελέσουν μέρος του νέου brand Microsoft 365 και όχι της επωνυμίας Microsoft Office.
Η αλήθεια είναι ότι η αμερικανική εταιρεία προωθούσε αλλαγές στα προϊόντα της τα τελευταία χρόνια και ειδικά ύστερα από την μετονομασία του συνδρομητικού πακέτου Office 365 σε Microsoft 365 πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο πλέον οι αλλαγές θα είναι βαθύτερες.
Διαβάστε ακόμα: Το ψηφιακό μέλλον της Ελλάδας στο Microsoft Envision Greece
Οι αλλαγές που έρχονται
Στην ενότητα FAQ (συχνές ερωτήσεις) στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται πλέον ότι «τους επερχόμενους μήνες, το Office.com, οι εφαρμογές του Office για κινητά και οι εφαρμογές του Office για το λειτουργικό Windows θα μετονομαστούν σε εφαρμογές του Microsoft 365, με νέα εικονίδια, νέα εμφάνιση και περισσότερα χαρακτηριστικά».
Aυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος χρησιμοποιεί κάποια από τις παραπάνω εφαρμογές αυτές θα αποτελούν πλέον μέρος ενός νέου brand, του Microsoft 365, ενώ θα χρησιμοποιούνται και νέα λογότυπα.
Tο πρώτο λογότυπο και οι σχεδιαστικές αλλαγές θα εμφανιστούν στο Office.com τον Νοέμβριο, για να ακολουθήσουν η αλλαγές στο Office για τα λειτουργικά Windows, iOS και Android σταδιακά μέχρι τον Ιανουάριο του 2023.
Τι θα περιλαμβάνει η νέα σουίτα
Στη νέα σουίτα Microsoft 365 θα περιλαμβάνονται τα Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Loop, Clipchamp, Stream καθώς και η νέα εφαρμογή Designer. Η νέα συγκεντρωτική εφαρμογή του Microsoft 365 θα αφορά τόσο τις φορητές συσκευές όσο και τους υπολογιστές ενώ θα περιλαμβάνει «ροή» επαφών και βίντεο-συσκέψεων, ένα κέντρο για όλα τα αρχεία και τα έγγραφα και προσαρμοσμένες ετικέτες για ομαδοποίηση και οργάνωση περιεχομένου.
Τέλος, όπως επισημαίνεται το brand Microsoft Office δεν θα… εξαφανιστεί. Η εταιρεία πρόκειται να συνεχίσει να προσφέρει συνδρομές για τα πακέτα εφαρμογών που προορίζονται για καταναλωτές και επιχειρήσεις μέσω των Office 2021 και Office LTSC.
Latest News
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων