
Την ώρα που η τιμή του πετρελαίου κίνησης σπάει κάθε ρεκόρ και πολλοί είχαν προεξοφλήσει την ανακοίνωση του Fuel Pass 3, ήρθε ο «πάγος» από την πλευρά του υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα. Ο ίδιος έβαλε τέλος στα σενάρια για νέα επιδότηση καυσίμων μέσω του Fuel Pass 3 μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχει συζήτηση επί του θέματος.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι «Δεν έχει τεθεί θέμα για Fuel Pass 3. Ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης, που έχει υλοποιηθεί η επιδότηση, όχι τα άλλα μέτρα».
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις», τόνισε ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Στην συνέχεια ρωτήθηκε εάν θα υπάρξει παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης. « Ισχύει ότι έχει πει ο Πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη» απάντησε και ξεκαθάρισε ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει πει ότι θα υπάρξει ούτε Fuel Pass 3 αλλά ούτε και παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης.
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι δεν μπορούμε να λέμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις. Μιλάμε για μια κατάσταση για την οποία έχουμε δώσει αποδεδειγμένα -πλέον με βάση τα ευρωπαϊκά στοιχεία- τους περισσότερους δημοσιονομικούς πόρους από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Και μιλάμε για μια κατάσταση -για να έχουμε αίσθηση της πραγματικότητας – που έχουμε έλλειμμα. Έχουμε αποδείξει την τελευταία τριετία ότι έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά για να βοηθήσουμε την κοινωνία όταν υπάρχει ανάγκη. Άρα η οποιαδήποτε επιπλέον παρέμβαση θα εξαρτηθεί από την τιμή και την πορεία των τιμών στα καύσιμα, από τον δημοσιονομικό χώρο και από τις προτεραιότητες που θα θέσει η κυβέρνηση. Σήμερα που μιλάμε ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης τα οποία δεν τα συζητάμε καθόλου. Σήμερα που μιλάμε από τα μέτρα της Θεσσαλονίκης μόνο ένα έχει υλοποιηθεί, η επιδότηση του πετρελαίου θέρμανσης, τίποτα άλλο δεν έχει υλοποιηθεί. Και ενώ δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα, συζητάμε για νέες παροχές » σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταϊκούρας.
Τα ποσά
Πάντως, πριν από την τελευταία τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών, οι πληροφορίες ανέφεραν πως το Fuel Pass 3 βρισκόταν στο τραπέζι του οικονομικού επιτελείου και θα έμοιαζε πολύ με το Fuel Pass 2 και τα ποσά που θα δοθούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων θα αφορούν κατανάλωση τριών μηνών και οι δικαιούχοι θα πρέπει να πληρούν το εισοδηματικό κριτήριο των 30.000 ευρώ τον χρόνο, με επιπλέον 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.
Τα ποσά που θα λάμβαναν οι δικαιούχοι του επιδόματος ήταν:
- Από 65 ευρώ έως 85 ευρώ οι ιδιοκτήτες των ΙΧ.
- Από 45 ευρώ έως 55 ευρώ τα ποσά για τους ιδιοκτήτες των μοτοσικλετών.
Οι τιμές
Επίσης φημολογούνταν ότι θα δίνονταν και το μπόνους των 15 ευρώ σε όσους επιλέξουν να καταβληθεί το ποσό της επιδότησης σε άυλη κάρτα.
Πάντως, οι τιμές παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σύμφωνα με Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας οι τιμές έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων βρίσκεται σήμερα στα 2,028 ευρώ.
Η μέση τιμή της βενζίνης 100 οκτανίων ανέρχεται σήμερα στα 2.225 ευρώ.
Η μέση τιμή του diesel διαμορφώνεται στα 2,143 ευρώ.
Η μέση τιμή υγραερίου κίνησης είναι στα 1,007 ευρώ.


Latest News

Στα premim προϊόντα στρέφονται οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα της NielsenIQ
Μια ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων από την NielsenIQ ανέδειξε τη δυναμική ανάπτυξης των premium προϊόντων

Έρχονται μέτρα στήριξης και για τη μεσαία τάξη - Τι είπε ο Χατζηδάκης
Καλεσμένος στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ήταν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος μίλησε για τα μέτρα οικονομικής στήριξης που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός μετά την ανακοίνωση του πρωτογενούς πλεονάσματος

Εύσημα Γκεοργκίεβα σε Ελλάδα - «Από τις καλύτερες επιδόσεις ανάπτυξης στην Ε.Ε.»
Πιερρακάκης: Ατενίζουμε το μέλλον πιο αισιόδοξα - Τι είπε η διευθύντρια του ΔΝΤ μετά τη συνάντησή της με τον Έλληνα υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Νέο τοπίο στα αποταμιευτικά προϊόντα - Πώς η ΕΚΤ αλλάζει τον χάρτη
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) έχει μειώσει επτά φορές από τον περασμένο Ιούνιο τα επιτόκια

Δημογραφικό: Το «αγκάθι» στα...σπλάχνα της ελληνικής οικονομίας
Είναι χαρακτηριστικό πως η ηλικιακή ομάδα των 30-44 ετών βαίνει αναλογικά μειούμενη, ενώ αυξάνονται οι εργαζόμενοι άνω των 65 ετών

Προς κατάργηση (;) το τέλος επιτηδεύματος στα Airbnb - Το παρασκήνιο και οι αντιδράσεις
Πρώτη νίκη του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (STAMA) στο ΣτΕ για τα Airbnb

Πώς να κερδίσετε φορο-μπόνους με ανακαίνιση κατοικίας – Έως 16.000 ευρώ η μείωση φόρου
Διατηρείται για ακόμη ένα έτος η έκπτωση φόρου – Προϋποθέσεις και «κόφτες»

Οι 10 + 3 κρίσιμες ερωταπαντήσεις για τα νέα συμβόλαια ακινήτων
Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες μέχρι την πλήρη έναρξη λειτουργίας των Κτηματολογικών Γραφείων

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα