Την παραίτησή της ανακοίνωσε με χθεσινή της ανάρτηση η υπεύθυνση του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, Σάρα Περσονέτε, παίρνοντας τον δρόμο προς την έξοδο μαζί με το σύνολο σχεδόν το σύνολο των υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών για τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter υπό τη διοίκηση του Ίλον Μασκ.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Ξήλωσε το Δ.Σ. ο Ίλον Μασκ – Παραμένει ο μόνος διευθυντής
Προηγήθηκαν άλλες παραιτήσεις
Η Περσονέτε, η οποία είχε ηγετική θέση στην εξυπηρέτηση των πελατών, έφυγε μετά την έξοδο πολλών στελεχών της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Έτοιμος ο Μασκ για απολύσεις σχεδόν 2.000 υπαλλήλων της εταιρείας
Η υπεύθυνη ανθρωπίνου δυναμικού και πολυπολιτισμικότητας, Νταλάνα Μπραντ, ανακοίνωσε χθες με ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε «πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc» από το βράδυ της Δευτέρας.
Η Περσονέτε, ο Κάλντγουελ και η Μπραντ δεν ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα σχολιασμού.
Προσπάθεια να παραμείνουν οι διαφημιστές
Στο μεταξύ η ομάδα του Μασκ κάνει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες μια επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, επενδυτής και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Η αλλαγή πολιτικής περιεχομένου
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές: «Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει», ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα.
Ο ίδιος είχε προηγουμένως δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter την προηγούμενη εβδομάδα.
Latest News
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z
Πώς το TikTok εξελίχθηκε από εφαρμογή για εφήβους σε απειλή για την εθνική ασφάλεια
Το πρώτο βήμα για να γίνει το TikTok αυτό που είναι σήμερα ήταν η εξαγορά από την ByteDance της εφαρμογής Musical.ly για 1 δισ. δολάρια
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Το πρώην αφεντικό της Barclays στήνει τον ανταγωνιστή του TikTok
Η αμφιλεγόμενη εταιρεία και το προβληματικό παρελθόν - Το εγχείρημα αποτελεί μια παρέκκλιση για τον Diamond
Τρόποι να βελτιώσεις το προφίλ σου στο LinkedIn και να βρεις δουλειά
Το προφίλ σου στο LinkedIn ενισχύει την εμπιστοσύνη και αξιοπιστία σου.
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη