Στα 840 ανέρχονται παγκοσμίως τα πλοία που είναι εν λειτουργία ή ακόμη υπό ναυπήγηση και χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή είναι «διπλού καυσίμου» (συμβατικού και LNG).

Σύμφωνα με τον νορβηγικό νηογνώμονα DNV, τα 211 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ακολουθούμενα από πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων (112 πλοία) και δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου (89 πλοία).

Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Κερδίζουν έδαφος τα εναλλακτικά καύσιμα

Πάντως τον Οκτώβριο ο DNV κατέγραψε περισσότερες παραγγελίες πλοίων που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη μεθανόλη από ό,τι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).

Συνολικά 18 πλοία εμπορευματοκιβωτίων παραγγέλθηκαν τον Οκτώβριο που θα αξιοποιούν τη μεθανόλη ως καύσιμο, έναντι 11 πλοίων που παραγγέλθηκαν με καύσιμο το LNG.

Το βιβλίο παραγγελιών

Σύμφωνα με τον βρετανικό ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons, τον περασμένο μήνα, το 43,8% του βιβλίου παραγγελιών σε όρους GT αφορούσε πλοία που θα έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και εναλλακτικών καυσίμων, ενώ το 59% των φετινών παραγγελιών πλοίων σε όρους τονάζ στο οκτάμηνο ήταν πλοία και εναλλακτικών καυσίμων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 31,5% (479 πλοία). Ακόμη, το 2016, από όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν, λίγες ήταν εκείνες που αφορούσαν πλοία αξιοποίησης και εναλλακτικών καυσίμων (46 πλοία).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα