Τα gas carriers αποτέλεσαν την εξαίρεση στην πορεία των νέων παραγγελιών από τις αρχές του έτους έως τον Σεπτέμβριο, για τους τέσσερις βασικότερους τύπους πλοίων, καταγράφοντας άνοδο 5%.

Το πρώτο εννεάμηνο του 2022 οι νέες παραγγελίες για bulk carriers, tankers και containerships παρουσιάστηκε πτωτική.

Διαβάστε επίσης: Αλλάζουν οι ισορροπίες στο θαλάσσιο εμπόριο

Τα στοιχεία μείωσης παραγγελιών για 3 τύπους πλοίων

Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες για τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου διαμορφώθηκαν στις 147 και ήταν μειωμένες κατά 48% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο VesselsValue, οι παραγγελίες για tankers ήταν μειωμένες κατά 67%, ενώ για τα containerships η μείωση έφτασε το 37%, καθώς από τα 506 πλοία που παραγγέλθηκαν το περασμένο έτος, μόλις 319 παραγγελίες έλαβαν χώρα το 2022, μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου.

Όπως επισημαίνεται, με βάση τα ίδια στοιχεία, η αύξηση τόσο των παραγγελιών όσο και της αξίας των gas carriers αποδεικνύει τις εκτιμήσεις ότι η συνεχής ενίσχυση του LNG στο ενεργειακό μείγμα θα συνεχιστεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης