Τα gas carriers αποτέλεσαν την εξαίρεση στην πορεία των νέων παραγγελιών από τις αρχές του έτους έως τον Σεπτέμβριο, για τους τέσσερις βασικότερους τύπους πλοίων, καταγράφοντας άνοδο 5%.

Το πρώτο εννεάμηνο του 2022 οι νέες παραγγελίες για bulk carriers, tankers και containerships παρουσιάστηκε πτωτική.

Διαβάστε επίσης: Αλλάζουν οι ισορροπίες στο θαλάσσιο εμπόριο

Τα στοιχεία μείωσης παραγγελιών για 3 τύπους πλοίων

Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες για τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου διαμορφώθηκαν στις 147 και ήταν μειωμένες κατά 48% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο VesselsValue, οι παραγγελίες για tankers ήταν μειωμένες κατά 67%, ενώ για τα containerships η μείωση έφτασε το 37%, καθώς από τα 506 πλοία που παραγγέλθηκαν το περασμένο έτος, μόλις 319 παραγγελίες έλαβαν χώρα το 2022, μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου.

Όπως επισημαίνεται, με βάση τα ίδια στοιχεία, η αύξηση τόσο των παραγγελιών όσο και της αξίας των gas carriers αποδεικνύει τις εκτιμήσεις ότι η συνεχής ενίσχυση του LNG στο ενεργειακό μείγμα θα συνεχιστεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Λιμάνια |

Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό

Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών

Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Λιμάνια |

Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας

Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής