Τα εν εξελίξει έργα στο Ελληνικό επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος και ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της LAMDA Development, Οδυσσέα Αθανασίου και στελέχη της εταιρείας για την πρόοδο που έχει επιτευχθεί.
Αρχικά, ο κ. Γεωργιάδης επισκέφθηκε τα έργα υπογειοποίησης της λεωφόρου Ποσειδώνος, μήκους 1,3 χιλιομέτρων, εκ των οποίων έχουν ήδη σκαφθεί τα 2/3 και οι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, όπως ανέφερε ο κ. Αθανασίου.
Διαβάστε επίσης: Neue Zürcher Zeitung για Ελληνικό: Ένα από τα μεγαλύτερα έργα αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA έκανε ειδική αναφορά στο γεγονός ότι το Ελληνικό είναι έργο φιλικό στο περιβάλλον τονίζοντας ότι ανακυκλώνονται και χρησιμοποιούνται το 90% των υλικών του παλαιού αεροδρομίου. «Παλιά το Ελληνικό ήταν τσιμέντο σε ποσοστό 70-75% και τώρα θα γίνει πράσινο σε ποσοστό 70%», υπογράμμισε.
Από την πλευρά του ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε: «Έχουμε έρθει σήμερα εδώ για να κάνουμε αυτοψία στα έργα στο Ελληνικό και την πρόοδό τους, πρώτον διότι εάν ο κόσμος δεν δει την εικόνα με το σκάψιμο δεν πιστεύει ότι έχει ξεκινήσει το έργο καθώς όσοι ήταν από την αρχή ενάντιοι στο έργο λένε ότι δήθεν δεν έχει σκαφτεί τίποτα – -τα βλέπετε με τα μάτια σας. Και δεύτερον διότι θέλω να επιβραβεύσω την εταιρεία LAMDA Development, η οποία όχι μόνο κινείται εντός χρονοδιαγράμματος αλλά προηγείται του χρονοδιαγράμματος, κάτι το οποίο μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά. Διότι, όπως έχουμε πει πολλές φορές με τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, το Ελληνικό θα είναι το νέο πρόσωπο της Ελλάδας προς τα έξω. Θα είναι η Ελλάδα που θέλουμε να προβάλλουμε τον 21ο αιώνα. Θέλω να ευχαριστήσω τη LAMDA, τον κ. Λάτση, τον κ. Αθανασίου, το διοικητικό συμβούλιο και κυρίως τους εργαζομένους της LAMDA που προχωρούν αυτά τα έργα και θα κάνουν την Ελλάδα σπουδαία».
Στη συνέχεια ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισκέφθηκε το κτίριο για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, το οποίο, όπως σημείωσε ο κ. Αθανασίου, «είναι το πρώτο και το πιο εμβληματικό κτίριο του Ελληνικού» (στην ουσία πρόκειται για τέσσερα κτίρια) και θα ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ, έως το φθινόπωρο του 2023, καθώς οι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε πως πρόκειται για κάτι πολύ εντυπωσιακό. «Πριν από λίγους μήνες παραστάθηκα ως εκπρόσωπος του κυρίου Πρωθυπουργού και μίλησα στην αναγγελία της κατασκευής αυτού του κτιρίου, το οποίο θα στεγάσει όλα τα σωματεία των ατόμων με αναπηρία που ήταν προηγουμένως στο Ελληνικό και τα οποία ανησυχούσαν τι θα απογίνουν όταν γίνει η μεγάλη επένδυση. Τότε ο κ. Λάτσης αποφάσισε να κάνει δωρεά στα σωματεία αυτό το κτίριο, που είναι στην πραγματικότητα ένα complex τεσσάρων κτιρίων, για να στεγαστούν όλα τα σωματεία που πριν στεγαζόντουσαν σε κοντέινερ διάσπαρτα στο Ελληνικό. Λίγους μήνες μετά τα βλέπετε με τα μάτια σας: τα κτίρια έχουν θεμελιωθεί, κατασκευάζονται οι όροφοι και θα είναι έτοιμα σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν».
«Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση σε εκείνους που ακόμα δυσπιστούν για το αν το Ελληνικό προχωράει. Όχι μόνο προχωράει αλλά προχωράει με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς και πρέπει να συγχαρούμε τη LAMDA που έχει αναλάβει μια δέσμευση έναντι του ελληνικού κράτους κι αυτή υλοποιείται και προχωρά. Και φυσικά για τη δωρεά γιατί αυτό είναι ένα κτίριο που έχει ένα πολύ μεγάλο κοινωνικό πρόσημο, το οποίο πιστεύω όλους μας ενδιαφέρει. Κύριε Αθανασίου σας συγχαίρουμε», πρόσθεσε.
Latest News
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα