Συγκράτηση των τιμών φέρνει το «καλάθι του νοικοκυριού» και σε προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτό, όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης, στην ΕΡΤ 1, ενώ πρόσθεσε ότι ενδεικτικό της ανάγκης των καταναλωτών να βρουν τα φθηνότερα προϊόντα, είναι το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι επισκέπτονται την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis.
Όπως είπε ο υπουργός, μεγάλο μέρος των καταναλωτών ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού» και γι’ αυτό τον λόγο οι βιομηχανίες επώνυμων προϊόντων θέλοντας να κρατήσουν τους πελάτες τους, αναγκάζονται αντί να αυξήσουν τις τιμές, να τις μειώσουν σε ποσοστό 5 ή 10% είπε χαρακτηριστικά ο κύριος Γεωργιάδης. Ο ίδιος, για ακόμα μια φορά, κάλεσε τους καταναλωτές να ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ώστε να πιεστούν περαιτέρω οι τιμές του.
Διαβάστε επίσης: Γεωργιάδης: Η πολιτική των αντικλεπτικών εφαρμόζεται σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου
Σε ό, τι αφορά τώρα στην πλατφόρμα e- καταναλωτής όπου αναγράφονται σε πραγματικό χρόνο οι τιμές των προϊόντων που περιέχονται στο καλάθι από όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, είπε ότι καθημερινά την επισκέπτονται περίπου 350.000 καταναλωτές για να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ των προϊόντων και να αποφασίσουν από ποιο κατάστημα θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
Τέλος ο υπουργός ανέφερε ότι το «εορταστικό καλάθι» θα είναι διαθέσιμο γύρω στις 15 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει για περίπου δύο με τρεις εβδομάδες ενώ θα περιέχει προϊόντα όπως κρέατα και γλυκά, ενώ εξετάζεται αν σε αυτό θα προστεθούν και τα αναψυκτικά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Πώς υπολογίζεται το ελάχιστο τίμημα για παραχώρηση αιγιαλών
Υπεγράφη υπουργική απόφαση από τον αρμόδιο υπουργό Κωστή Χατζηδάκη
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Μάστιγα οι e-απάτες σε τραπεζικές κάρτες πληρωμών [γραφήματα]
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τα περιστατικά απάτης στις συναλλαγές με κάρτες πληρωμών
Άλμα 5,9% στις τιμές των υλικών κατασκευής τον Μάρτιο
Ποια υλικά κατασκευής σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο
Επέλαση των φθηνών προϊόντων στη σκιά των μέτρων Σκρέκα
Πώς η ακρίβεια αλλάζει το mentalité των Ελλήνων καταναλωτών μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Βάζουν χέρι στις αποταμιεύσεις οι Έλληνες - Ροκανίζεται το εισόδημά τους
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατοστικής Αρχής για το 4ο τρίμηνο του 2022
Τι αλλάζει στις οικοδομές με τροπολογία - Πώς θα «ψηλώνουν» τα κτίρια
Η ρύθμιση θα ισχύει από την 1η Μαΐου έως το τέλος του 2025
FT: Φτωχότερη η Ελλάδα στην ευρωζώνη, «πρωταγωνιστεί» στην ανάπτυξη
Τι κρύβεται πίσω από το μοντέλο της ισχυρής ανάπτυξης
Πρεμιέρα σήμερα για το εορταστικό ωράριο - Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα
Ανοιχτά τα καταστήματα και την Κυριακή
Νέα αύξηση 3% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ - 1 στα 4 προϊόντα είναι ιδιωτικής ετικέτας [έρευνα]
Η ανάπτυξη αυτή φαίνεται αναλογικά να προέρχεται κυρίως από την θετική μεταβολή των πωλούμενων όγκων